Inlägg från: Mary Jo |Visa alla inlägg
  • Mary Jo

Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

METAMORPHOSIS skrev 2010-12-22 15:40:52 följande:
    Nu kommer jag ALDRIG mer att visa mig på FL , för nu får ni se den (halv)nakna förvandlingen. Jag då jag led av EXTREM FETMA för 9 månader sedan, och då jag nu är NORMALVIKTIG med diverse häng överallt, men buken och bysten ska fixas till sommaren, låren kommer om ngt år eller så.

Kolla in de SEXIGA trosorna, var det enda jag kom i för 9 månader sedan. Trosorna från gårdagen är för att hålla in och upp, hänget.

* Inte jag som gjort collaget, utan en vän, därav "Fina Starka Anne" ( skulle inte skriva det själv ) *

WOW! Vad duktig du har varit. Herregud är allt jag kan säga. Hur många kilo´n har du gått ner?
  • Mary Jo
    Jenny N skrev 2010-12-29 21:26:53 följande:
    Inte anstränga dig?!!?!
    Oj vad du är ute och cyklar, tror du att en operation är en dans på rosor, att kilona bara faller av sig själva.

Visst är en operation dyr, men de följdsjukdommar man ofta får som överviktig kostar i längden betydligt mycket mer än en operation.
  • Mary Jo
    Linda J skrev 2011-01-12 09:12:20 följande:
    Undrar vart man ska ända sig om man skulle vilja ha hjälp med med GBP.
    Har ett BMI på 39. Är rädd för att få diabetes och massa andra följdsjukdomar. Då detta ligger i familjen.
    Har dock inte ätit mig till dom här 39 i BMI, De flesta i min släkt är/var storvuxna.
    Har provat att träna. Har gått ner kanske några kilo men sen står det helt stilla...Vad gör man??

Vart vänder jag mig????  =(((
    Du vänder dig till din vårdcentral och ber en läkare om en remiss!
  • Mary Jo
    Ginnsy skrev 2011-01-14 09:39:36 följande:
    Måste bara tipsa om en sjukt bra blogg ---> healthaboveall.blogg.se/
    Ja,den är jättebra! Har läst den from när hon började blogga.

(lite trist bara att hon är anonym. före och efter bilder är ju alltid kul!)
  • Mary Jo
    1975 skrev 2011-01-16 21:49:43 följande:
    Jag rökte och det var inga problem!!! Flyt diet och sluta röka samtidigt hade nog gjort att jag skulle nog ha slagit ihjäl nån!! ;)
  • Mary Jo

Nu är jag nervös! Har fått tid för min bedömning! Vad fort det gick.. sökte på fria vårdvalet och skickade blanketterna förra veckan. Nästa torsdag flyger jag till sthlm! Hoppas på att få en op tid på en gång! Spännande!!!

• Mary Jo
    sweety88 skrev 2011-01-17 15:11:16 följande:
    Grattis, vilken tur du slapp vänta längre Glad Då är du säkert opad inom 2 mån, vilken sommar och se fram emot!!
    tack! jag hade behövt vänta tills nov på Sus! ja haha,kanske man kan ha bikini!Skrattande
  • Mary Jo
    kurilill skrev 2011-01-17 15:40:09 följande:
    Vad härligt att det gått så snabbt! :)
    jaaa!hihi
  • Mary Jo
    sweety88 skrev 2011-01-17 16:03:44 följande:
    Ja man vet aldrig Flört Hur mkt har du och gå ner?
    55 kilo tänkte jag gå ner. iofs skulle jag kanske ta på mig bikini bara jag vägde 30 kilo mindre haha! då kommer jag känna mig som värsta smalisen!Tungan ute
Svar på tråden Stora tråden om Gastric bypass (GBP)