Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
Grattis Lalalong   .
 .

Grattis Lalalong   .
 .

Idag ska jag återse kära Ersta sjukhus   . Jag ser dock inte fram emot varför jag ska göra det, och vad utgången av besöket kommer att bli. Jag har ett navelbråck som med all säkerhet måste opereras bort.
 . Jag ser dock inte fram emot varför jag ska göra det, och vad utgången av besöket kommer att bli. Jag har ett navelbråck som med all säkerhet måste opereras bort.

Vilken skillnad på era före- och efterbilder. Ni är jättefina.

Jag har börjat äta min magsårsmedicin igen, och nu mår jag mkt bättre.
Beställde en kappa i strl 42, vilket var en ren chansning, men den passade. *Wiee*

Angående dryck, jag får som max kanske i mig 6 dl vätska per dag, inte mer.

Jag längtar SÅ!!
 Jag längtar SÅ!! 
  . Underbart! Vad roligt!
. Underbart! Vad roligt!   
  .
 . ... Och det bara för att min läkare var på semester, då lackade jag ur, jag som aldrig annars är otrevlig, jag svor och sa att det omöjligtvis inte bara kunde finnas EN läkare på hela VC. Så jag fick en tid en vecka senare, så imorgon (måndag) ska jag dit.
 ... Och det bara för att min läkare var på semester, då lackade jag ur, jag som aldrig annars är otrevlig, jag svor och sa att det omöjligtvis inte bara kunde finnas EN läkare på hela VC. Så jag fick en tid en vecka senare, så imorgon (måndag) ska jag dit.  .
 .

Grattis till alla som fått tider, och som opererats och som gått ner fantastiskt mkt i vikt   .
 .

Ligger inlagd på sjukhuset. Fick åka in med ambulans till sjukhuset. Har gjort en ctgröntgen, får höga doser av morfin. Troligen tarmvtrd.