SwayingAngel skrev 2011-01-21 11:26:25 följande:
Har du provat Naturdiet Smultron och Vanilj? Det är en av de enda som jag pallar med att dricka (dricker det till drukost varje morgon och har gjort ganska länge.)
Jag har smakat två färdigblandade smoothies med naturdiet och än så länge var det bäsy (ska inte läsas som goda, men ändå

) Får kolla i affären om när finns fler alterantiv med naturdiet.
kurilill skrev 2011-01-21 12:19:52 följande:
Det går bra, jag kör Modifast choklad som jag vispar i kastrull och värmer. Det blir inga klumpar och smakar ok. Jag kommer dock inte in i ketos utan är hungrig hela tiden, men det får gå. Jag kommer nog att unna mig något att äta ikväll eller i morgon kväll och nästa helg ska jag och sambon och ett par till gå ut och käka på restaurang. Då kommer jag äta mest protein men unna mig ett par öl, kanske för sista gången i mitt liv. Fr.o m. den 2 februari måste jag ju flyta fram till operationen (2 veckor), så det blir lite som sista måltiden :)
Hur länge ska du flyta?
Jag ska flyat fram till op som är den 2/2. Jag kämpar på nu så att säga. Hur vet man att man kommit ketos? Är man inte det om man är hungrig menar du? För då är jag definitivt inte där än.. men har ju som sagt bara flytit i 1½ dag så...