Jumbopolly skrev 2011-01-22 18:30:24 följande:
Jag opas 2/2 ja i skövde...
Det är nära nu.. men GUD så trött jag är på flytet... allt smakar samma hela tiden.
Idag var vi och tittade på när barnens kusin spelade fotboll och då¨säljer de ju varmkorv och den lukten höll på att ta kol på mig... GUD så gott med korv *S*
Men men stod ut även då å tog en shake....
flytet är GRYMT pinande... fattar inte att folk genomlider det hur länge som helst en del..
Har en systerdotter som gick på sophiakuren i 8 veckor och blev trådsmal igen...
hur f'n orkar hon utan att fuska det minsta lilla??? jo det skull ejag kanske också orka om jag bodde själv och ingen anna hemma moffa godis, mat eller andra saker.. men inte när man har familj och när de villa tt jag skall laga mat åt dem.. hmm...
Hoppas allt går bra för dig iaf..
har faktiskt letat efter nåt svar fårn dig men hittade inget hehe..
Känner igen mig så väl i det du skriver! Idag var vi i Lund hela familjen och de åt på Max - men jag sagt lugnt (i alla fall fysiskt

) och tittade på. Drack en loka. Nu ikväll blandade jag en varm purjo och potatissoppa (Modifast) och pressade ordentligt med vitlök i. Gott med lite smak om du förstår hur jag menar.
Men liksom du opas jag 2/2 och nu är det nedräkning som gäller. 10 dagars flyt kvar innan det är dags.