Stora tråden om Gastric bypass (GBP)

Hej hopp! 
Känner mig fortfarande skit krasslig har varit "förkyld" länge nu....Har varit på en veckas semester i turkiet, fast första halvan mådde jag riktigt skit, insatt på antibiotika, gick till läkaren dagen innan igen för jag hade ont i lungorna och vaknade med blåa läppar, läkaren konstaterade en astma infektion, som kan vara bestående...känns skit och ja jag måste sluta röka, så på måndag ringer jag läkaren och ber han skriva ut sluta röka tabletter....har slutat med båda kortisonmedicinerna idag och hoppas på att det är dom jag mår skit utav. Vill ju bli pigg...
I tisdags förra veckan fick jag min efterlängtade op tid...den 29:e september fick ju panik eftersom jag mådde verkligen skit då, så jag ringde och avbokade den, för jag vill verkligen vara helt frisk när jag skall opas...Hon skall skicka ut en ny tid hon trodde att det skulle bli den 18:e eller den 20: oktober så det e ju snart ändå....
Så nu skall här slutas att röka och börja med soppor den sita veckan av september....Tror det blir en bra plan   

Drömmer ni mycket om kläder och skor? Jag drömmer om snygga skinnstövlar hela tiden, + snygga jackor.... 

Grattis till operationstiderna och viktminskningen.