Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
sweety88 skrev 2011-02-01 15:03:28 följande:
Jag kör redan med handsprit och naturläkemedel  lät mig övertalas och gurgla saltvatten i förebyggande syfte *ryser* Så jag borde ha goda chanser! Men man är nästan alltid sjuk tycker jag nu för tiden.
 lät mig övertalas och gurgla saltvatten i förebyggande syfte *ryser* Så jag borde ha goda chanser! Men man är nästan alltid sjuk tycker jag nu för tiden. Åhh, hur pallar du?! Jag skulle bli galen
 men man måste försöka motivera sig med om ett par månader kan även en själv äta pasta ute, en bit macka på stan då och då..Jag är oxå sugen på allt, men är så konstigt från början var jag mest sugen på skräp nu är jag sugen istället på allt vanligt som finns hemma, på gott som ont ;p
 men man måste försöka motivera sig med om ett par månader kan även en själv äta pasta ute, en bit macka på stan då och då..Jag är oxå sugen på allt, men är så konstigt från början var jag mest sugen på skräp nu är jag sugen istället på allt vanligt som finns hemma, på gott som ont ;pJa,när jag kom dit så kände jag att det var en jävla dålig idé. haha. Fan,jag satt nästan och dregglade för att allt såg så sjukt gott ut. faaan. Men samtidigt kan jag ju inte isolera mig hemma när jag har Vilja heller. Vi var på öppna förskolan igår och då ville jag också dö när alla satt och åt sina goda hemlagade lunchar med hederlig husmanskost. Saknar inte skräpet så mycket. Utan riktigt mat!
Men sen får jag äta på riktigt igen. Om några månader.

Men jag vet hur dt är, oftast sånt som inträffar under mamma träffar.
 Men jag vet hur dt är, oftast sånt som inträffar under mamma träffar.  
  Nej, dt undviker jag redan så gott jag kan men tyvärr är har man ju en del närkontakt med dom små.
 Nej, dt undviker jag redan så gott jag kan men tyvärr är har man ju en del närkontakt med dom små.