Stora tråden om Gastric bypass (GBP)
lycka till ni som ska på läkarbedömning och ni som snart kommer göra operation, en annan läkaree på citykliniken ska ringa mig på torsdag ska prata med han om op

lycka till ni som ska på läkarbedömning och ni som snart kommer göra operation, en annan läkaree på citykliniken ska ringa mig på torsdag ska prata med han om op

Jag har ätit morfinpreparat sedan början på oktober-2011 för smärtan i magen, i och med magsåret, och då jag är en sk hög metabol ”Ultrasnabb metaboliserare” så behöver jag dubbla, ibland tredubbla dosen mediciner, jämfört med vanliga människor. Vilket då säger sig självt att det lätt kan skapa ett beroende om man äter medicin under lång tid, vilket jag nu har utvecklat.
Igår tog jag mina sista Tradolan, och idag har sådan abstinens att jag på riktigt vill hoppa från balkongen, det är riktigt vidrig.
Jag har nu läst att Tradolan kan ge svåra utsättningsbesvär. No shit…
Jag svettas, fryser, kissar hela tiden, är otroligt arg, har myrkrypningar (mer än vad jag brukar ha), mår illa, huvudvärk, olustkänslor, klåda över hela kroppen…
***KILL ME***

. Jag har ringt Ersta, och bett om hjälp mednedtrappning, hoppas att dom ringer upp pronto, och att dom vill hjälpa mig...
 . Jag har ringt Ersta, och bett om hjälp mednedtrappning, hoppas att dom ringer upp pronto, och att dom vill hjälpa mig... 

Nu är det väldigt nära -40kgs decimalen, och när jag kommer dit så ska jag lägga ut före och efterbilder.
 Nu är det väldigt nära -40kgs decimalen, och när jag kommer dit så ska jag lägga ut före och efterbilder. 
        hej imorgon ringer min läkare ang magsäckoperation så ja hoppas att jag får de godkänt