BF November,2010 DEL 2
Morning!
Nu har jag oxå hittat hit.
Är i vecka 14, känns jätteskönt. Var ute hela helgen och jobbade i trädgården. Skönt och roligt!
Mår lite bättre nu även om måndagar är absolut värst.
Morning!
Nu har jag oxå hittat hit.
Är i vecka 14, känns jätteskönt. Var ute hela helgen och jobbade i trädgården. Skönt och roligt!
Mår lite bättre nu även om måndagar är absolut värst.
Nä jag tar tillbaks det där. Är även på uruselt humör.....
*gnisslar tänder*
kram frogster
Vilken jävla idiot!!
Jag vill oxå känna sparkar. Är i en sån här mellanvecka nu. Känns verkligen. Blä rent ut sagt, haha.
Men men, inte så långt kvar till mitt rul, den 27/5.
Morning!
Eller god lunch kanske?
Skönt att det inte var något helen. Har för mig attjag läst nånstans att om man har livmodern långt ner eller om det var i framkant kan man ha små blödningar. Men det slutar tydligen efter ett par månader. När allt växt till sig lite.
Hoppas det är något sånt, dvs helt ofarligt.
God morgon!
Usch va jag hatar måndagar. Men jag försöker hålla mig på bra humör, jobbar ju bara heldag idag och i morgon, sen till 13:30 på onsdag och efter det är jag ledig. ( tills nästa jävla måndag, haha )
Har lite småont i magen, undrar vad det är, hoppas det är träningsvärk eller nåt. Ibland får jag ont, jätteont på ett litet ställe på sidan av magen om jag ligger på sidan eller vänder mig fort i sängen. Har läst att det är "gummibanden" till livmodern som kan göra ont. Men man blir ju lite orolig. Kanske ska ringa till bm, ska ju inte dit förrän v 28. Märkligt att det är så sällan... Iofs har jag ju rul i slutet på maj, men det är ju inte min läkare.
Rosen,lycka till!
Kicki, ja men det var väl kul för dig att du var gravid... *s* alltså chefer.
Och tack ni andra, då vet jag att det inte är någon fara.
Längtar efter sprattel i magen. brukar försöka ligga ett tag i sängen på morgonen ( när man är som kissnödigast ) och känna efter, men nej.
Ja ja, till slut lär man väl nästan "tröttna" på sprattel. Så man får väl ha lite tålamod bara, haha.
Härligt frogster!!