BF November,2010 DEL 2
Skönt med en ny tråd föresten så det blir lite ordning och reda.
Åh vad jag är trött. Somnade på soffan när jag och sonen låg och kollade på film. Vaknade av att min mamma ringde. Så nu sitter jag och räknar minuterna tills jag kan lägga sonen för natten. Usch det låter hemskt.......
Frogster: Fy fasen jag blir så arg när jag läser hur han behandlar dig. Så förtjänar ingen att bli behandlad.
Idag är en lycklig dag för oss här hemma annars. Sambon fick reda på att han antagligen kommer få en anställning igen, vi har beställt bröllopstårta och även håruppsättning och sminkning för mig till den stora dagen.
En bra dag helt enkelt 
Idag ska sambon jobba. Känns jättekonstigt att inte ha honom hemma. Har haft honom hemma i över ett år nu. Men, men det är ju inget man ska klaga över att han äntligen får jobba igen.
Vad ska man hitta på idag? Fint väder är det i alla fall det är gött.
Så då har man precis smällt i sig en hel chips påse undertiden sonen sov middag..... Jag kommer nog säkert gå upp mer den här gången än sist och då gick jag ändå upp 25 kg.........
Vill också börja känna rörelser och vara på ul. Ska i alla fall ringa och boka på måndag. Kommer kännas bra att ha ett datum att längta till.
Helen C: Gud vad skönt att allt såg bra ut, jag var jätte orolig för vad jag skulle få läsa nu när jag gick in.
Frogster: Man behöver inte så mkt egentligen. Blöjor och nån salva till rumpan kan vara bra. Och några ombyten kläder men det är egentligen bara det bebis "behöver". Sova kan bebis göra med dig. Känn ingen panik över en massa inköp, köp det du har råd med och ta det lite då och då.
Vi har en kombi. En Opel astra så det är ju inte en jätte bil men det funkar bra. Tror den kommer funka även när nr 2 kommer.
Har precis vart ute på en rejäl promenad i det fina vädret med sonen i vagnen men det straffar sig nu, har jätte ont i fogarna....bläää