Inlägg från: Min Engla |Visa alla inlägg
  • Min Engla

BF November,2010 DEL 2

Hej flickor!!

Oj vad det skrivs..... jag försöker vara inne en gång per dag och uppdatera mig..
    Tycker man jobbar alltid.....

Har ni börjat med mammabyxor? Jag har ett par jeans som fortfarande passar men kan inte knäppa överta knappen och alla leggings sitter så hårt över magen. Men så tycker man att det at tidigt än, köpte mina första mammabyxor med första barnet i v 22, så man jämnför med förra grav när man var liten och smärt {#lang_emotions_laughing}

Någon mer som har fått super torrt och risigt hår och torra hudpartier i ansiktet? Och finnar/pliter på märkliga ställen?

Kram på er!

• Min Engla

chanell - jag beställde precis de jeansleggingsen på H&M (mammabyxor), är dem snygga?? Sköna?? Beställde även ett par svarta mammaleggings och en sliten mamma jeanskjol, sen får det vara bra - tråkigt att lägga mycket pengar på mammakläder.
    Hur gick det på UL idag??? *Nyfiken*

Så där är fler som är torrisar - jag smörjer mig varje dag i fet cocos body butter ändå är jag helt sjukt torr, gör hårinpackningar som jag sover med 2ggr i veckan men ändå är mitt hår katastrof.

jaja man ska inte klaga....finns dem som har det värre, mitt är ju ingen i-lands problem precis {#lang_emotions_smile}

• Min Engla

Chanell och Maddie72 - Grattis vad härligt!!! Man blir alldeles varm innombords när man får se på sitt lilla mirakel!!

Frogster - Var stark och stå på dig!! Ni kommer att få det bra du och din lilla!! Det ekonomiska löser sig till sist - man lär sig leva efter sina tillgångar! Hoppas att du får det stöd du behöver och är värd hela resan..

Popcornplaya - Grattis!! Åh vad roligt!! Vad spännande att gå nu och bara planera inför bröllopet!! Så kul!!

• Min Engla

Åh vad spännande!!  Jag har inte heller en aning  - inga "känningar" vad det kan vara. Nästa Torsdag den 20 de ska vi åka till Malmö och göra ett ultraljud på Emma kliniken - de säger sig kunna se könet från v 18 - men när jag ska dit är jag i v 16 (15+5), det är nog lite tidigt. Men vi koomer att ploppa frågan sen är det upp till dem.

Är det många här som ska kolla vad det är?

• Min Engla

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE
    Bisquit: Tror flicka
    Rosen: tror flicka
    Catt: tror Pojke
    Maddie72 tror flicka
    Hedi: Dr. sa förmodligen POJK, även det jag trodde.
    Min Lukas: Tror Pojke
    Taniko: Tror Pojke
    Trulsa79: Tror Pojke
    Min Engla: Tror Flicka

I Morgon går jag in i v 16 (15+0) jag tror inte jag har kännt bebisen riktigt än, jag har anat något men tror ändå att det varit något bubbel i magen.
    Men magen är så stor!! På kvällarna är det ju nästan så att man skämms - hahaha!
    Hoppas ni har en mysig lång helg!!!
    Imorgon kl 11.00 öppnar jag min egen lilla klädes och inredningsbutik här i Helsningborg - jag är så nervös!!! Har ju lagt så mycket tid och pengar på den!!

• Min Engla

Rosen och williams mamma - Tack så jätte mycket!! Det lär behövas!!

• Min Engla

Missch - Ja gör det!! Vi ligger i Viken stax utanför Helsingborg. Bara att hojta till i min inbox eller här så förklarar jag vägen! {#lang_emotions_smile}

PennyJenny - Jasså en skåning till här!! Var bor du nu då? Bara att titta förbi!!

MinLukas - Jag säljer tunikor,klänningar, smycken, franska tvålar, väskor, scarfsar, doftljus och heminredning allt går i den ljuvliga franska/Danska lant stilen.
    Sen gör jag även mina egna väggord som jag säljer där, dem har jag även på¨min webshop www.stilcompaniet.se titta gärna in där, allt som finns i butiken kommer attn läggas ut på nätet med.

• Min Engla

Jag fick inte en enda bristning under förra grav, då smörjde jag med Body shops body butter cacao böner som är bevisat att det förebygger bristningar 165 kr.
    Den smörjer jag även med nu och har gjort sedan v 10 typ och gör det varje dag enda tills förlossning. Fungerade förra gången och hoppas på att det frungerar lika väl denna gången {#lang_emotions_gravid}

• Min Engla

Williams mamma - jag känner inte heller bebisen!! Går in i v 17 på fredag, det är inget ovanligt tvärtom!!

• Min Engla

Helene C - såg att vinskulle på RUL samma dag - den 7 de Juni {#lang_emotions_smile}, fasen vad man längtar, vi ska även försöka kolla vad det är - ska du?
    Jag ska fuska med ett UL i morgon kväll - vi ska fråga där om dem ser vad det är men det är väl för tidigt! v 17 på fredag.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2