Inlägg från: Min Engla |Visa alla inlägg
  • Min Engla

BF November,2010 DEL 2

God Morgon!

Jag är så nervös ska på UL idag....V 17 i morgon så vi hoppas att dem ska kunna ge oss en liten "hint" om det är en pojke eller flicka som ligger där inne och inte alls vill göra sig tillkänna!
    Jag är så nervös att jag har ätit ända sedan jag vaknade kl 06.30 och jag ska vara på UL kl 18.45 så jag kommer att rulla dit om det ska gå i denna takten, haha!!

En fråga... är det många utav er som sover på¨mage under natten, jag gör alltid det och har ju enligt mig ganska stor mage nu - är detta någon fara?
    Och kräftor kan man väl äta?? (har precis klämt i mig en hel burk){#lang_emotions_laughing}

• Min Engla

God Kväll tjejer!
    Nu har vi kommit hem och allt gick jätte bra! Det var en livlig liten krabat som sög på tummen!!! Han/Hon var 15 cm lång och ville inte visa sitt kön!! Typiskt!! Men vi fick massor av bilder och en dvd film med oss hem. Hade mooderkakan i framvägg så hon sa att man känner lite senare då. Hon sa med att det var ovanligt att känna innan v 18 - 19.
    Nu hoppas vi på RUL den 7 Juni att den vill visa, hihihi!!

Heidi - En Pojk!!! vad lyxigt att få reda på det så tidigt!!!

Kram på er!!

• Min Engla

Penny Jenny - Blää vad tråkigt!! Men det är absolut inte farligt!! Jag var i kontakt med sjukhuset när jag hade kräksjukan för två månader sedan - jag spydde dygnet runt i 4 dagar! Och de sa att bebisen tar det den behöver ändå - vi har resurser.
    Krya på dig!

• Min Engla

Rosen - Hur gick det idag *nyfiken*?

chanelll - Har för mig att du skrev att ni skulle till Mallis, eller har jag snurrat till det?

Jag har RUL den 7 Juni då är jag i v 20 - så är det i Helsingborg {#lang_emotions_undecided}
    Men jag har ju gjort 4 st redan så jag vet att bebis mår okej men den har inte velat visa sin snippa eller snopp än - haha!
    Gu dhar ni rean handlat till bebisarna - jag önskar att jag kunde göra detsamma men jag är så gammeldags och skrockfull av mig - min förra grav handlade jag allt v 34- 35 - jäkla tur för tösen kom veckan efter!

• Min Engla

PennyJenny - Grattis till lill killen!! Vad roligt och skönt att allt såg bra ut!!!!

Själv ska jag på RUL på Måndag - hoppas att bebisen vill visa denna gången, förra gången låg den med benen i kors hela tiden.

• Min Engla

Godagens tjejer!!

Imorgon kl 10.00 är det dags för RUL - kanske den vill visa om det är en flicka eller pojke därinne!!

Helen c - såg att det var dags för dig med i morgon . vilken tid?

Rosen - Emmakliniken imorron! Där var vi för 2 v sedan i Malmö - vilka apparater dem hade!!! Det var så häftigt, ca 30 min fick man och 8 bilder och bilderna på dvd med sig hem! Absolut värt pengarna!

Chanell - Vad härligt att ni bara har det så gött!! Vi åker till Mallis på Torsdag!! Ska bli så skönt! Nojjar lite över maten bara!! Och att du känner bebisen!

Jag känner ingenting!!! Jag bara längtar tills man får lite feedback av mini där inne!

Kram på er!!

• Min Engla

Heej!!

Nu har vi kommit hem från UL - allt såg bra ut!!! Skönt!! Men den ville inte visa könet denna gången i heller!!! Ligger med vaderna eller fötterna för hela tiden och ville inte alls sammarbeta - haha! Gick direkt hem och bokade ännu en ny tid på emma kliniken den 2 juli om 4 veckor - ser vi inte det då heller så får det bli en överraskning - då är det meningen!

Lycka till ni andra idag!!

• Min Engla

Kicki08 - Ja typiskt! Men det är precis som bara för man har bestämmt sig för att ta reda på könet och den inte visar så blir man lixom lite besatt - att den lille ska minsan inte överlisa en!! Hahah!   Var så inne på att få veta könet idag så man känner sig lite "snuvad"
    Men det spelar absolut ingen som helst roll vad det blir.

Rosen och HelenC - *Nyfiken*

• Min Engla

Pennyjenny - Tack snälla!! Ja det är ju precis så som man ska se det!! Din kloka tjej där!Flört

Rosen - Vad skönt att det såg fint ut!! Var ni i Malmö? Vad är det som gömmer sig där inne???

• Min Engla

Helene c - Grattis till lilla flickan - så roligt!! Då har vi samma BF dag 6 Nov - en fin dag Skrattande

Rosen - Grattis till din lille pojk!! Glad Gillade du Emmakliniken?

Vi 2 blir 3 - Vi blev flyttade 3 dagar

• Min Engla

Chanell - Grattis till Olivia! Hoppas ni får en mysig dag! Hoppas att min bebis med ger sig till känna nu på semestern, har inte kännt något och går in i v 20 (19+0) på Söndag och jag längtar!!

Man får absolut ta nässpray men inte Otrivin Menthol den är den ända! Jag har varje dag sedan 1998 tagit nässpray gjorde det med förra grav och denna grav med - Vet inte om jag vågar kalla mig beroende???? HAHAH!
    Idag åker vi till Mallis!! Ska bli gött - men nervöst! Är livrädd för att flyga! Brukar ha tagit mig några glas innan flyget men det går ju inte nu......

Vi hörs om en vecka tjejer! ta hand om er och era magar!

• Min Engla

Hej tjejer!!

Hur har ni det i sommar värmen??? Det var längesedan jag skrev här men har varit inne och läst så gott som varje dag. Vi har varit på semester på Mallorca - Underbart!!!
    Men jag fick pigmentförändring eftersom jag solade ganska rejält!! Gissa var den satte sig???? På överläppen - jo då så nu blir jag kallad alla olika namn - dock inga trevliga eftersom det ser ut som jag har en svart mustascsh!!!!!! Inte klokt ser det ut!!

Igår var vi på köns UL för 3:dje gången och nu fick vi se!!!! Det blir en liten Sessa till!!! Så roligt!!! Vi var ju säkra på att det var en pojk eftersom denna grav var så olik den andra för 7 år sedan. Så det blir en liten Edith eller Stina Glad

Ha en fin dag!

• Min Engla

Hej tjejer!

Inte ofta som jag skriver men jag läser och följer er alla så gott som varje dag.
    Hoppas ni alla mår bra i era graviditeter och växer som ni ska Flört.
    Var hos BM idag och vår lilla tjej är fixerad, härligt!
    Är det någon annan som har sin bebis fixerad? Vilken vecka?
    Jag går in i v 33+0 (34) på söndag.

Nu längtar vi!

• Min Engla

GRATTIS TILL ALLA SOM FÅTT SINA SMÅ MIRAKEL!!

Vår lilla tjej kom den 18 Oktober i v 36, vattnet gick den 15 Oktober och den 18 de blev det kejsarsnitt för jag kom aldrig igång, var så omogen att det inte ens var lönt med en igångsättning. Och eftersom det hade gått 48 timmar var lillan tvunge att komma ut. Vi fick ligga inne i ca 1 v sen blev vi flyttade till barnavdelningen för sondmatning. Hon kunde inte riktigt amma när hn kom ut och så hade hon gulsot. Men nu är vi hemma sedan 1 v tillbaka och alla mår förträffligt! Att vara i bebisbubblan måste vara det mest underbara som finns, man önskar att tiden hade kunnat så still.
    Lycka till - till alla er som har en bebis på G de kommande dagarna

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2