BF November,2010 DEL 2
Oboy va gott mä varma mackor då!!! :-P Å det där med tomat, fetaost och kryddor... skinka!! Ahhh va gott!! :-P jag måste ha måste ha måste ha
Oboy va gott mä varma mackor då!!! :-P Å det där med tomat, fetaost och kryddor... skinka!! Ahhh va gott!! :-P jag måste ha måste ha måste ha
ThiCha: jag skulle nog GÄRNA ta bedövning om det hade varit så att jag hunnit någon av mina förlossningar. Men dom har gått alldeles för fort för att ens hinna tänka på sådant.
När man väl ligger där tar man sig bara igenom värk efter värk. Jag har inte hunnit tänka alls.
Jag är oxå riktigt rädd inför nästa gång. TÄNK om man skulle känna bebisen på väg ut i bilen!? Vilken panik! ´Det blir nog till att ringa mamma och pappa några dagar i förväg så får dom bo här. Och sen åka in på en gång man börjar känna något.
ja... det går ju inte att planera så det blir väl som det blir.
Här har det oxå hänt grejjer på bara en vecka med magen. Nu börjar magen kännas hård och sparkarna är mycket mer tydliga. Och man känner dom utan problem utanpå magen
Det är sjukt vad det händer bara på nån vecka
ThiCha: Vad menar du med att detta barn blir erat dyraste?
Har aldrig hört talats om att man ska betala för mödravård... det skulle jag nog ringa och kolla upp om jga var du. Det ska du inte behöva göra. Kram
Chanell: Det verkar ju helt olika hur man känner med sina barn. Mitt första barn kände jag nog inte förrän efter v 20 tror jag.
Med Theo kände vi puffar utanpå magen redan i v 18 och jag kände långt innan det.
Vilket gjorde att jag ju trodde jag skulle känna tidigt denna gången med. Men det har nog inte varit förrän runt v 18-19 som jag började känna på allvar att det verkligen var bebisen därinne alls. Och nu i v 20 som rörelserna känns tydliga
Det är härligt, man blir ju så mycket lugnare när man känner något varje dag
ja just ja! UL bilderna! När jag fick rasmus för 7 år sedan betalade vi en symbolisk summa på 20 kr för bilderna. 4 st
När Theo kom tror jag inte vi betalade så jättemycket heller. Nu hade dom höjt till 200 kr!!!
SJUKA pengar för 4 ul bilder!
taniko: det är HELT okej att äta blutsaft eller järntabletter utan att bm sagt det. Dom är helt ofarliga att äta
Känner du dig hängig och matt så börja ta så ser du om det ger resultat
Här var det MVC besök idag. Båda vilddjuren hade jag med mig så jag förväntade mig inge höjdar blodtryck direkt. Stressig morgon....
Men den hamnade på 125/70 så det va ju bra
enligt testerna hade jag bra järndepåer så jag behöver inte äta något tillskott. TACK Å LOV!
Och 4 kg har man fläskat på sig
taniko: jag tror inte du behöver äta mer än 1 tablett om dagen. för då blir du nog förstoppad
popcornplaya: hahahaha!! Näe det där med svart bajs var ingen höjdare. Plus att man sket järndank. det small ju i toan och man fick trycka så huvvet exploderade nästan.
MammaDeborah:Om inte kemin stämmer med din BM så tycker jag du ska byta. Man kommer ju springa där rätt frekvent sista 10 veckorna och det är ju då oftast man har frågor och orosmoln. Då kan det ju vara skönt med en BM som vill lyssna på en och förstår.
Kram
Kikade in på din blogg
Såg att du var mindre med denna bebis än din förra i samma vecka. Ja det var lite ovanligt, men du kanske hunnit träna dig i form mellan. Starka magmuskler som inte vill ge vika
Mellan min första och min andra gick det 6 år och jag var oxå mycket mindre med min andra än första. Men denna gång är jag större. Men det tog ju bara 8 månader innan jag blev gravid igen så det kanske har sin förklaring ![]()
ja sånt kan man ju alltid hoppas på, en liten bebbe
Det hoppas jag på. För Theo vägde 3800 drygt
Så jag räknar inte med att denna är någon liten tös direkt