BF November,2010 DEL 2
popcornplaya: Theo äter oxå fortfarande på natten. Och det är rent ut sagt utmattande.
Varje natt går man och lägger sig och hoppas att han ska sova hela natten. Men varje natt vaknar han vid 3 och vill ha välling. Ja.... Det är bara att ställa in sig på att det kommer bli tufft när bebis kommer ut. Det kommer bli ett jäkla vaknande. Det är tur att man har mycket hormoner i början så man grejjar det ju rätt bra. det är ju nu man är extremt känslig med sömnen igen.
Helen C: Nä det är när man skaffar familj och barn man sållar sina vänner på riktigt. Jag har i stort sett bara kontakt med dom som oxå har barn och familj. Festakompisarna pratar jag med ibland, men umgås knappt med alls.
Dom förstår inte vilket liv vi lever nu. Att jag inte bara kan släppa allt och dra iväg och göra saker på kvällarna vind för våg längre. Och att jag inte VILL göra det heller för den delen. Jag trivs i mitt liv. Jag är 33 år gammal och har gjort allt det där. Jag vill leva det här livet
Dom jag umgås med nu är på samma nivå och man behöver inte ha miljoner vänner. Det räcker med några som är riktigt bra istället