• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Chanel: Kul att du känner nagon! jag tycker det här röda huset var mkt finarare fran utsidan. Bada husen är bra men det här är ju mkt billigare, nästan sa att man blir sugen pa att köpa ett hus i Sverige för en mille och hyra ut till Tyskar .

• Hedi

Jag gillar väl trä för att det är sa svenskt . Men tegel är förmodligen mera lättskött. Här nere är ju husen putsade, det tycker jag ocksa är rätt fint.

• Hedi

Men nagot som jag verklgen gillar är öppna ytor och det verkade det ju finnas gott om i tegelhuset .

• Hedi

Jag skulle aldrig ga med pa ett vändningsförsök det vill jag lova .

Ibland hade jag ocksa velat bo nagonstans där husen kostar under en miljon, men vad jobbar man med där egentligen?

• Hedi

Bisquit: Jag har turen att fa rätt mkt, har en kontakt pa ett klädföretag. Varje gang jag kollar vad saker kostar far jag en chock .

Taniko: Hoppas att samtalet blir givande idag och att ni kan lösa era problem.

Sassa: Grattis till en liten flicka. Om vi nagon gang far ett tredje barn hade det varit kul med en liten flicka till.

Jojo: trakigt att bli flyttat bakat, men skönt att allt sag bra ut.

Oj det verkar som manga har jobbiga 7 aringar, jag som trodde det skulle bli lättare. Iaf fram till tonaren far da lär det väl inte bli sa kul att ha en dotter .

• Hedi

Jag vet inte när min fixerade sig men jag tror ganska tidigit. Nu har bebisen legat pa tvären varje gang och tittat med ansiktet nedat. Jag fragade vart jag hade moderkakan igar och han sa i bakväggen har ingen aningen om vart den satt förra gangen.

• Hedi

Rosen: Här i Tyskland far man en lten bok, där de skriver in allt som görs. Jag kan t.ex. kolla alla värden och min vikt i en specifik vecka fran förra graviditeten om jämföra osv. Vet dock inte var jag hittar info om moderkakan allt skrivs ju pa latin kan fraga min läkare nästa gang, hade en annan läkare vid min förra graviditet. Wow pa dig är det ingen tvekan om att du är gravid .

• Hedi

Jag hittade en kommentar under plazenta fran förra där det star VW, maste betyda Vorderwand da maste jag haft i framvägg och jag vet att jag först kände av sparkar i v22-23 nagot. Den här gangen har jag ju kännt betydligt tidigare.

• Hedi
    Helen C skrev 2010-06-18 11:59:00 följande:
    Rosen- Jätte fn magbild...

Min tösabit ligger nog på tvären nu för nu sparkar hon mig på höger sida ungefär i naveln höjd....
    Samma här fast pa vänster sida
  • Hedi

Rosen: Förstar att det känns trakigt! men det är först den senaste veckan eler 1,5 som jag har börjat känna mkt och jag har ju den i bakvägg. Det kommer säkert snart, kram

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2