• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Hej! jag missade att vi hade gjort en ny trad .

När Emmie var runt 7-8 manader akte jag till London och tyckte det var jätteskönt att fa komma bort och fa leva lite som man gjort innan. Men när jag däremot var borta nu i feb när hon nästan var 2 ar var det jättejobbigt. Jag tycker det blir värre desto äldre hon blir.
    Emmie säger inga meningar än men hon maste ju a andra sidan lära sig tva sprak.

Alltsa desto längre jag tänker pa pojknamn desto svarare tycker jag det är att hitta nagot bra. Manga namn är ok, men inget som känns hundra.

• Hedi

Ja just det jag är ocksa jättetrött den har graviditeten, fast nu börjar det bli lite bättre är i v14.

• Hedi

Lycka till idag pa Ul! Chanell jag tycker inte alls du är fanig, det är mer fanigt att de inte gör fler ul i Sverige .

Trakigt att de reagerar sa negativt när ni berättar. Bada min föräldrar och min svärmor blev jätteglada. De vet ju att vi försökte ett tag den här gangen, eller iaf mina föräldrar.

Sebbe: De kanske tjatat om att ni behöver större bil och att det blir opraktiskt när man ska aka pa semester eftersom allt är anpassat efter 2 barn

Jag kan bara ha mina "leggingjeans", jag star varje morgon och undrar vad jag ska ta pa mig. Mina gamla gravidbyxor är väldigt vida i benen, vilket jag inte gillar sa jag kanske far köpa mig ett par nya.

• Hedi

Frogester: Va! oh nej, hoppas att det löser sig kram{#lang_emotions_flower}

• Hedi

Ursäkta men vilket jävla svin! välj barnet.

• Hedi

Jag blir sa arg! han maste ju vetat att du kunde bli gravid om ni hade oskyddat och förutom det komma nu sa sent och kräva en abort. Var det samma kille som krävde abort förra gangen? tror han att det är det samma som att ta bort ett födelsemärke. Jag blir sa jävla förbannad {#lang_emotions_yell} och ledsen för din skull.

• Hedi

Popcorn: Ah va härligt när är det ni ska gifta er? kul att din sambo ser ut att ha ett jobb.

• Hedi

Chanell och Maddie: Grattis till era Ultraljud härligt! nu kan ni slappna av lite mer och njuta.

• Hedi

Ska ocksa pa bröllop i Augusti! vet inte heller vad jag ska ha pa mig da.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2