Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

kicki08 skrev 2010-06-28 10:23:42 följande:
    Jag var 25 år när jag fick mitt första barn. Min fina Rasmus som är 7 år idag. Det fanns INGE i min omgivning som hade barn då. Och det dröjde hela 2 år innan första kompisen fick barn. Och efter det har det dröj fram till förra året innan dom andra fick barn.

trulsa: Nä man kan faktiskt märka på dom som inte har barn. När man tar med sina barn till dom så är dom väldigt rädda för kladd och för att barnen ska ha sönder grejjer. Och dom tycker att man har vilda barn om dom springer omkring för mycket. Enligt dom ska barn tydligen sitta helt still och göra som dom blir tillsagda. Vilka småbarn gör det?!
    Hahahaha..känner igen det där. Man vågar knappt åka hem till vissa,i så fall får man ha barn i koppel. *s*
  • NoahLeah
    Hedi skrev 2010-06-29 19:25:55 följande:
    Hej!
    Blev inlaggd igar pga blödningar. De kunde inte se varifran de kom pa ul sa de ville att jag skulle stanna. Var även magsjuk igar sa hade ju lite smärtor i magen. Verkar som att jag maste stanna tills imorgon. Peppar peppar verkar blödningen ha avtagit, nagon som varit med om det i tidigare graviditet runt v22?
    Hoppas blödningarna inte kommer tillbaks och att du o bebben mår bra. *kram*
  • NoahLeah

Hej hopp...nu har jag påbörjat min 5 veckor långa semester..känns underbart.
    Imorgon åker jag o lillkillen in till stan där vi ska låna en lägenhet över helgen, lördagen ska vi spendera på Skansen.

• NoahLeah

Äntligen sover lilleman....blir att ta en dusch sen slappa framför tvn ett tag för min del.
    Vi är ju ensamma inne i stan...skönt på ett sätt men tråkigt att vara ensam. Aldrig är man nöjd. *s*

• NoahLeah

Äntligen "hemma" efter en heldag på Skansen. Vi är nöjda men trötta, det är inte att rekommendera att gå där när det är över 30  grader varmt och man är gravid. *s*
    Nu ska Noah o jag bara slappa framför en film innan det blir dags att krypa ner i sängen. Imorgon blir det ev en sväng inne i stan innan vi åker hem till sambon igen.

• NoahLeah

mår skit..sambon är försvunnen.
    Blev osams på vägen till Ikea o väl därinne stack han bara..går inte komma fram till hans mobil från min o smsen går intee fram. Om jag ringer från hemtelefonen går det fram 8 signaler varje gång sen upptaget.
    Han har inte ringt sin mamma, bror el de två polare han umgås mest med. Börjar bli riktigt orolig. Han har pengar så han kan ta tåget hem men tycker det är sinnesjukt att stänga av mobilen. O är det så att batteriet är dött finns det alltid telefon att tillgå någon annanstan!!!!

• NoahLeah
    Belavon skrev 2010-07-04 15:15:10 följande:
    Låter jobbigt. Vi får hoppas att han bara ville ha lite tid själv och att han kommer tillbaka snart!
    Vi har varit värre osams än detta men han har aldrig försvunnit el stängt av mobilen. Är orolig för att han inte verkar må så bra..hoppas verkligen inte han utsätter sig för fara.
  • NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-04 15:35:29 följande:
    Har han visat nån tendens tidigare till att vilja skada sig själv på nåt sätt?
    För längre sedan..tror inte han går så långt men tycker det är sjukt oansvarigt att göra som han gjort!!!!!!
  • NoahLeah

Nu dök han upp o självklart är det mitt fel...han satt vid ingången o väntade...vem fasen gör det?? Väntar man inte vid kassorna?????

• NoahLeah
    Annizsj skrev 2010-07-04 16:20:05 följande:
    Taniko- förstår dig så väl. Hoppas att allt löser sig nu. Ni får prata o reda ut det som har hänt. Kram till dig
    Problemet är ju att jag har insett att vårat förhållande är ohållbart men han vägrar separera.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2