Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Helen C skrev 2010-07-15 19:38:05 följande:
    taniko- Klart du vågar handla Jag fick ju 95% säker på en flicka och har handlat 3 klädesplagg. Två bodysar och ett par byxor i stl 56

Har varit så duktig nu ikväll. Putsat nästan ala fönster, bara ett kvar, men tar de nån annan dag, solen ligger på där hela kvällen så visst ser man de skitiga.. T.o.m. tagit emellan som man oftast inte gör. Rengjort spisfläkten, sprayat ungsspary i ugnen som jag ska rengöra imorgon, torkat ur några skåp känner mig såååå duktig..Sambon kommer lindrigt undan, än så länge är de bara jag som packat och städat....
    Ja, man kan ju alltid sälja el ge bort om de skulle ha fel.

Hurtig du är, skicka över lite energi hit.
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-07-18 19:38:57 följande:
    Härligt dag!
    för mig väntas BM-besök om 2 veckor....då är jag i vecka 25+0

Idag gick jag och liten en skön promenad på fm, gick i 45 minuter och det var sååå varmt efter ett tag, hade halvlånga byxor på mig för det va molnigt när vi gick iväg men sen kommer solen fram. Strök in lite tvätt sen och på em var vi hela familjen på en camping o tittade på Clownen Max, sen var vi med min mamma o mormor och käkade middag ute, även en glass slank ner nu blir det en kvällspromenix innan det är dax för soffan o en kopp tea!
    kanske jag stryker sista tvätten med..... skulle kännas skönt!

Vad har ni andra hittat på?
    Låter som en skön dag.
    Jag har legat däckad i migrän halva dagen men under eftermiddagen har jag tvättat lite, fixat iordning köket och hunnit med en skln kvällspromenad.
    Nu ska jag packa lite till mig och sonen, vi åker till Linköping nästa vecka.
  • NoahLeah
    Rosen skrev 2010-07-18 22:04:24 följande:
    njsmamma och taniko: superfina magar!
    det ser inte ut som fett taniko, det ser ut som en riktig bebismage ju
    Tack.
  • NoahLeah
    Rosen skrev 2010-07-18 22:17:29 följande:
    här e min mage. visst e den inte så stor?!
    Den är jättefin.
  • NoahLeah
    Rosen skrev 2010-07-18 22:37:41 följande:
    tack, men under linnet e den inte så fin
    Skitsamma, huvudsaken är att den där inne mår bra.
  • NoahLeah

Fy för dessa skitnätter. Inatt somnade jag inte förens strax innan 4.
    Varmt,. myrkrypningar, snarkande sambo och en tonåring som sitter vid datorn halva natten (väldigt lyhört hus). Hoppas jag får sova bättre natten som kommer då jag ska köra långt imorgon...o att jag får sova bra hemma hos mamma o pappa.

• NoahLeah
      Har en febrig kille här hemma, 39 grader men lite piggare efter en dos alvedon. Undrar om det är kindtanden som spökar..har varit gasig o bajsat lite mer än vanligt också...samt gnager väldigt på nappen på vänster sida (borsta tänderna de senaste dagarna har varit hemskt).
  • NoahLeah
    kicki08 skrev 2010-07-19 18:17:06 följande:
    Kindtänder är INTE kul! Vår 1 åring har kämpat länge med en kindtand. Har varit grinig, dregglig till max och jättelös i magen. Nu när den äntligen är ute och ser vi att nästa kindtand är på väg! :-O
    Herregud! Kan han inte få en paus stackaren... Nu är han snorig och TOK grinig igen. Inget man gör duger.
    Tror ni man vågar åka ner till Linköping med han då...han visar ju inga tecken på att febern beror på ngt annat i alla fall.
  • NoahLeah
    Saraia skrev 2010-07-19 18:37:21 följande:
    Gjort könsUL i dag och.... YES!!!! Det blir en tjej till!!!! E sååååååååå glad!!!!!
    Grattis!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2