Inlägg från: popcornplaya |Visa alla inlägg
  • popcornplaya

BF November,2010 DEL 2

Oj vad det pratas namn. Vi har inte tänkt något på namn nästan. Blir nog att vi gör det efter könsul. Det ända än så länge är att vi båda gillar namnet Alexander om det blir en pojk.

Helt underbart väder ute idag föresten och idag är det även exakt en månad kvar tills Philip fyller två år. Vad snabbt tiden går, han är ju ingen bebis längre direkt Tungan ute

Min älskade Philip 080716 (sarahsbaby.blogg.se)
  • popcornplaya

Usch hade ingen aning om att det kunde vara så riskabelt med vändningsförsök...... Får hoppas att man slipper sånt över huvud taget och bebis behagar vända sig åt rätt håll.

• popcornplaya

Usch idag har jag så himla ont av fogarna. Var ute en del med sonen igår i det härliga vädret. Är verkligen skit att det ska behöva straffa sig såhär dagen efter sedan. Är så tråkigt att inte kunna leka med sonen så som man vill, eller greja här hemma lika mycket som man vill. Har startat en diskmaskin och plockat mördarsniglar där ute, mer blir det inte gjort denna förmiddag.

Och imorgon ska vi bila upp till sthlm, hur ska man orka? Ska vara där hela helgen....Phuuu

• popcornplaya

Hej, igår hade jag ont i magen hela dagen. Kan det vara nått farligt? Ända gången det känndes bra var när jag låg ner. Man blir så himla nojjig....

Jag är i v. 17+4 idag och känner i princip ingenting. Kanske kännt nått difust nån gång ibland men den här gången har jag också moderkakan i framvägg. Med sonen låg den bak och då kände jag tidigare.

• popcornplaya

Nä nu får jag slänga i mig lite mat sen blir det att packa för i eftermiddag drar vi upp till sthlm på en weekend trip. Har inte packat ett skit än....... Ser även fram emot 4½ timme i bil med en son som håller på att få ny tand och inte är på sitt bästa humör...jippi!

• popcornplaya

Hej igen allihopa, har inte varit inne här sedan i fredags för vi har varit i sthlm på en liten tripp. Orkar inte läda ikapp just nu så jag vet inte om det har hänt något speciellt här inne.

Vi har i alla fall varit på emmakliniken i gbg idag och gjort könsul. Och vi fick reda på att det är en lite flicka som bor där inne Skrattande Mycket spännande måste jag säga då vi ju har en son sen innan. Så nu kommer vi ha både en prins och en prinsessa.

Bilder finns i galleriet under könsul.

• popcornplaya
    Annizsj skrev 2010-06-21 20:20:23 följande:
    Här blir det bröllop den augusti kommer vara lagom rund hihi. Det var bestämt innan vi visste att vi skulle ha bebis i nov. Har alltid haft ursäkter för att vänta men nu känns det bara dumt o ovuxet att vänta. Vi har två barn ihop o väntar ett tredje, vill visa alla att det är vi för alltid! Sen att jag inte kan dricka stör mig faktiskt inte. Har inte hunnit dricka mkt de fyra senaste åren pga barnen, men det är inget jag saknar. Har levt mitt supaliv o gillar mest att vara mig själv i må bra dagen efter, även om ett glas vin kan vara gott men det hinns ju med sen också! Kommer nog amma nåt halvår sedan är det ju bara att korka upp igen haha!
    Vi ska också gifta oss i augusti Skrattande Det bestämmdes också långt innan jag blev gravid igen.
  • popcornplaya
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-21 20:57:41 följande:
    Grattis igen =)
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.•°´¯) ♥
    Tack så mycket Skrattande

Ni ska inte kolla alls eller?
  • popcornplaya
    Annizsj skrev 2010-06-21 21:14:26 följande:
    Va kul att även ni ska gifta er då. Kostade det ngt att göra könsul i Gbg? Hör i Jönköping får man inte reda på kön vid rul. Denna gång känner jag att jag vill veta, men har ingen lust att betala eller resa hur långt som helst för det.
    Det kostade 750kr för könsul på emmakliniken och då gör dom från 18 fullgångna veckor. I trollhättan så berättar dom inte heller kön på rul så det var därför vi åkte till gbg. Men det var helt klar värt pengarna. Jättemysigt att få ligga där i en lååång stund och bara kolla på undervärket på en 42 tums skärm.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2