Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-24 20:52:19 följande:
    Jag längtar såååå tills på torsdag, då har jag rul =)Och nu verkar det som om min gubbe kan hänga med ändå
    så härligt=)
    Rosen skrev 2010-05-24 21:03:48 följande:
    kikar in o säger hej! har inte läst igenom så noga, ni skriver så man hinner inte med hoppas allt e bra med er. i morgon bitti kl 8 ska jag på RUL ska bli så spännande!! jag längtar!
    lycka till imorgon
  • Helen C

God morgon tjejer....
    Här skiner solen, men den varar väl inte länge....

Nu har bebisen börjat små buffa lite på morgonen när jag lägger mig på rygg, så det e så mysigt att ligga kvar, har även känt utanpå med.....

Vi ska till Ullared i sep tänkte vi och handla de mesta där, så mysigt. Allting e så mysigt nu tycker jag. sommaren e här, bebisen buffar runt, livet e så himla bra.... Njuter verkligen av sommaren......

På mig spänner sig magen rätt mycke när jag ligger i sängen och ska sova, inte så skönt faktiskt....

Nu blir de frukost med syster

• Helen C

Hej tjejer....
    Här är de lugna gatan..... Regnar ju här så man blir ju deprimerad av de....
    Går in i vecka 18 idag så ska lägga in ett kort så ni får se=)

Jag har inte inhandlat något än till bebisen. Jag tror jag kommer göra de mer mot slutet, har alltid gjort.... Vagnen ska vi beställa i Juli tror jag.....

• Helen C
    Vi 2 blir 3 skrev 2010-05-26 11:33:02 följande:
    Jag går in i vecka 18 imorgon :) så spännande fast magen inte växt så mycket! Men snart kommer den väll :D Vi har inte heller inhandlat något till bebisen än, vi bestämde oss tidigt att vi kommer göra de mer mot slutet när man "verkligen" är/ser gravid :) Vilka vagnar ska ni ha? Vi har bestämt oss för kronan :)
    Jag vågar inte handla heller, jag e så rädd att de kanske kommer hända något oxå, även om man inte ska tänka så.... Men tanken finns där bak....

Här blir det en teuotonia spirit S3
  • Helen C
    sebbe123 skrev 2010-05-26 16:02:10 följande:
    Vi funderar också på en teutonia spirit s3 eller möjligtvis en quinny freestyle men de dröjer nog ett tag innan vi köper.Har inte heller handlat något till den lilla än och tyvärr så har  jag nog ingenting kvar från syskonen, gav nog bort det mesta för några år sen,så det blir till att shoppa nytt men de gör inte så mycket
    Vi behöver ju oxå shoppa allting nytt=) Men de gör som sagt inte mig heller något, blir bara glad haha....

Har sån tung huvudvärk idag, inte skönt. Sen är jag sån som inte tar panodil eller något sådant, vill helst de går bort av sig själv.....
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-05-26 20:31:29 följande:
    Tillbaka fr Tidaholm. Jobbet är hans och verkar som allt klaffar med hus, jobb och innebandy. Så det blir nog flytt
    Spännande.... Hoppas allt går bra nu då
  • Helen C

Jag går och lägger mig nu=) Har sån fruktansvärd huvudvärk så ska se om jag kan få bort den genom att lägga mig...

Hörs imorgon...
    Natti

• Helen C
    Williams Mamma- Lycka till idag på UL

Jag känner lite smått i nedre delen av magen hur den buffar, men inte så mycke som man vill=)
    1½ vecka kvar till RUL.... Att man kan längta så.... Sen dröjer de ju typ 7 veckor efter de tills man får lyssna på hjärtljuden.. Gahhhh hur ska man klara de då
  • Helen C

Att blöda näsblod e helt normalt.... Vet jag har läst de någonstans.... Jag har heller aldrig haft näsblod, men vet när jag väntade lilleman att de droppade om mig....

Vikten kan både gå upp och ner, bebisen tar ändå de den behöver, men huvudsaken är att du inte går ner hela tiden, för då ska du nog kontakta BM....

Kul att du börjat jobba och att lilla bulan stannar kvar

• Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-27 14:27:50 följande:
    Nu är vi hemma från RUL Allt såg helt perfekt ut, och det va en vilding i magen på mig :)Blev flyttad till 1:a November.
    Skönt att allting såg bra ut, du va ju så nervös.... Hade du moderkakan i framvägg????

Jag har RUL om 1½ vecka, känns som en evighet dit ju.....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2