Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Jag äter när vi ska äta..  Så jag äter normalt egebtligen.... Va inte alls sugen på mat innan när jag blev gravid.....
    Jag kan hålla mig timmar om det e så.... Men tar frukt då och då, dricker mycke vatten....

Bebis050810- Är du frå Kalmar???? E jag emd

Luchen e avklarad nu. Makaroner och falukorv. Tur de finns lätta måltider att göra

• Helen C
    Bisquit skrev 2010-06-04 13:02:55 följande:
    High five på den!!
    Härligt....
    Vi ska ju inte gå ner i vikt utan upp Jag äter de jag e sugen på.....
  • Helen C
    Bisquit skrev 2010-06-04 13:27:33 följande:
    Ja.. fast jag tror iofs inte att jag kan äta gräddbakelser varje dag...
    hhaha har man de suget varje dag så varför inte Nä det skulle nog inte jag heller äta faktiskt.... haha...
  • Helen C
    Trulsa- Ber om ursäkt. Fattade som att e bebisen på G=) Mitt fel. Ja de kan vara magen som e på G

Nu har jag lämnat pojkarna. Och jag blir bara mer och mer sur på exet... Han ringer aldrig till barnen när dom e hos mig, jag ringer minst 2-3 ggr... Han e ständigt tjurig i telefon och nu likaså när jag lämnade dom. Tycker så synd om barnen. Sen vill jag inte ens prata med han när han e på de humöret som han varit ett bra tag nu.....Vill ha kvar barnen här. Lillkillen sa i bilen. Mamma jag vill spela (tv-spel) jag sa. Gubben du ska till pappa. Nej jag vill inte till pappa, då kom tårarna och sen sa han: Jag får väl åka dit då..... Gråter nu bara jag skriver de här.... Fan.....
  • Helen C
    jojo- Barnen e 5½ samt 3. Han e nog inte grinig mot barnen så...Men tror på något sätt han tycker det e lite jobbigt, för han har 100 andra grejer han måste göra.... Men jag hoppas e blir bättre....
  • Helen C

Hallå tjejer....
    E så glad idag, men tror de beror på vädret faktiskt.... Att man blir så glad i kroppen av lite sol.... Härligt...

Ska snart upp till min älskade sambo i Borgholm där han jobbar, så en kompis till honom ska med upp så blir trevligt....

Är så himla lycklig

• Helen C

Har haft n kanon mysig dag uppe i Borgholm. Har dock bränt armarna och bröstet, så jag lär ju inte kunna sova inatt=)Men får ju skylla mig själv, men älskar solen.....

Ska iväg snart igen och träffa en kompis så ska sätta ioss på en uteservering och äta lite gott.....

Har hört att de finns alkoholfritt Rosévin, men vågar knappt dricka ute för då tror väl folket att man dricker alkohol, men får se

• Helen C
    MissCh skrev 2010-06-05 20:19:13 följande:
    Igår kväll kände min man bebisens sparkar för första gången! Flera gånger på ena sidan av magen när vi satt i soffan, mysigt.

Vilken härlig dag det varit! Äntligen lite sommar. Håller med er andra om att man blir glad
    Va mysigt. Så fort min sambo ska känna så slutar den....

Haft en mysig kväll med en underbar vän. Åt gott och snackade lite skit..... Tur man har nära vänner som bryr sig om än fast man e gravid......De kallar jag vänner....
  • Helen C
    chanelll- Inte kul med en febirg dotter, men hoppas hon snart piggnar till så ni kan njuta dom sista två dagarna innan ni kommer hem till soliga Sverige igen
    Härligt att du känner av bebisen nu....

Jag har ont av min solbränna, kan säga att jag inte sovit så värst mycke inatt. Ser rätt rolig ut i ansiktet oxå då jag hade solbrillor min knäppa gök haha Tur man får folket att skratta lite med....
    Kan dock inte ha BH på mig heller pga av mina härliga solbränna, hoppas de lägger sig snart.....

Imorgon är de dags för UL, så spännande, så får vi se vem som gömmer sig därinne.... Pojk eller flicka wwwiiieeee
  • Helen C
    Min Engla- Kl 13:30 ska vi va där.... Så gäller och dricka mycke innnan

Haft yttligare en mysig dag idag. Sambon slutade tidigare än vanligt och ätit på en uteservering, sen tog vi en glass på nyöppnade Ben&Jerry, sen gick vi vid hamnen...Hade god sällskap av ett par kompisar oxå.....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2