Inlägg från: Barnen är mitt liv |Visa alla inlägg
  • Barnen är mitt liv

BF November,2010 DEL 2

Jag är kvar här iaf.. och Love pratar jag med på facebook så hon är kvar även om hon blöter ner sig själv haha..  Har haft 5-6 min mellan varje värk, tagit alvedon, badat och försökt vila men det har inte hjälpt men jag klockar nu och fortsätter se hur det blir med det hela..

• Barnen är mitt liv

Anniszj jag kan inte uppdataera här genom mobilen sen bara på fb.. Jag tror jag ska ringa upp fl och rådfråga iaf.. Det var jag som skrev att du var vacker på facebook för en stund sen så du inte tror jag är någon galen flata som du blivit vän med av misstag hahahaha.. Jag uppdaterar där iaf..

• Barnen är mitt liv

Hej flickor här är jag ännu med bebis inne i magen och inte utanpå :((

Love3 fick iallafall barn inatt eller imorse den lyckoosten!

Frogster usch vad hemskt :( Känns svårt när man är så nära någon också, har liknande problem med min bror och hans fru men jag vet verkligen inte vad man ska göra.. Dom matar deras barn men det är andra saker som gör mig orolig.. Kan ta det privat på facebook senare..

Taniko och POP vilka fina bebisar och overallen var super fin :))

Kommer inte ihåg allt som har skrivits men hoppas jag svarat på det mesta..

• Barnen är mitt liv

Krystningar - nr 1 45 min,
    nr 2, 45 min som oxå var allt som allt från första värk,
     Nr 3,  från första värk 9 min

Så långa krystningar? Jo taaaaack! Vill gärna hinna vara med själv oxå när barnen kommer ut haha..

• Barnen är mitt liv

ja det är tyst överallt från alla mammor tycker jag..

• Barnen är mitt liv

Har haft slempropp nu ggr 6 igår sen vecka 28 och första gången ringde jag in till fl och då skrattade bm åt mig och sa att det kan lossna i omgångar och betyder ingenting! Nu har jag något annat, verje trosskydd är typ färgat med brungula flytningar och det har jag inte haft förut.. Men men vet inte vad det kan vara..

Varför säger vissa när vi åkte upp till bb var jag redan öppen 4 cm tex och vissa förlossningen.. Om nu eran förlossning heter bb vad heter då bb och varför är det inte samma överallt?

• Barnen är mitt liv

Maddie vilken historia! Otäckt då hjärtljuden dippade så där och vad panik du måste ha fått då läkaren "hotar" med ks.. Men vad härligt att det gick bra till slut..

Jojo - Har du ringt eller åkt upp? Be dom sätta igång dig så att det inte blir som sist :(

Verkar som att denna tråd börjar sina.. Hedi har du facebook???? Så att du kan komma med in i våran grupp menar jag..

Anniszj - Usch vad hemsk dröm :( Jag vaknade gråtandes ur en dröm, drömde att jag födde bebisen i sängen och att det hände något under utdrivningsskedet och bebisen dog :(

• Barnen är mitt liv

alla som inte är med i facebookgruppen, tror det är taniko och hedi kvar maila någon utav oss eller skriv era förnamn och efternamn så hittar vi er där!!

• Barnen är mitt liv

Inte jag heller haha jag mailar dig mitt namn

• Barnen är mitt liv

Men jisses vilka hemska svärmödrar ni har tjejer!! Styrkekramar bara av att ni orkar!!

Skriver på fb ist för här är jag alldeles för rädd för att folk ska snoka här

• Barnen är mitt liv

Annizsj vad jag lider med dig :( Låter verkligen inte kul det där.. När hade du bf nu igen?

• Barnen är mitt liv

Bf+1 idag *Inte ruuuuligt*

Belavon hur kommer det sig att du redan nu får kolla ul och ev tid för igångsättning?

Annizsj Lider med dig men nu är det så att jag ska ha barn före dig :P Eller kanske samtidigt annars blir jag osams med dig haha

• Barnen är mitt liv

Bör man vara orolig över att aktiviteten från bebis drastiskt har minskat under tre dagar, rörelserna kommer jätte jätte sällan typ rörslser varannan var tredje timme sen är det lugnt igen i magen..

Har ilningar eller strålningar så fort man börjar gå i underlivet så jag måste ställa mig på tå och trippa försiktigt fram och samtidigt hålla mig för muttan haha vilken syn om någon förutom sambon fick se mig haha!

• Barnen är mitt liv

Njsmamma - usch vad trist att höra att både du och bebis fick en ganska dålig start ihop men skönt att du verkar ha en jätte fin sambo :) Och ännu bättre att dom hittade felet och att ni båda är på bättringsvägen.. Lycka till med allt nu och det ska bli kul att se dig uppdataera hemmifrån :)

POP - Tack för att du svarade, Det är många som säger det faktiskt så man får ju hoppas på att det stämmer.. :)

Taniko - Jag beklagar sorgen, aldrig kul att höra någon som går bort och när det händer så hastigt :(

Sun - Vet inte faktiskt hur länge man bör vänta elelr så men jag har varit relativt försiktig första veckan iaf med att inte låta folk som är sjuka även om det bara är lite snorigt hos dom att komma och bära och kela med bebis utan dom har fått blivit friska först.. Och sen har jag som Anniszj beskriver inte tagit med en nyfödd mitt i värsta folkmassan, varuhus osv.. Med Alex var jag ju ensam och hade redan hennes stora syster så då var det svårare att undvika stan, folkmassor osv då man faktiskt måste handla hem saker som behövs men det är ju en annan sak..

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2