BF November,2010 DEL 2
Belavon: jag hade samma funderingar om just förlossningen och att vi skulle bli tre. Lite sådär småpanik fick jag med.
Belavon: jag hade samma funderingar om just förlossningen och att vi skulle bli tre. Lite sådär småpanik fick jag med.

Kommer gå jättebra för dig med, det är vanligt att vara nervös. Jag är skitnervös nu med! Två barn att ta han dom liksom :-/ Och förlossningen, hur kommer den kännas nu??? Ja nervös är man allt denna gång med
Känns bättre nu när sambon är hemma, vi har ätit varma mackor och myser 
Jag kan helhjärtat inte säga "aldrig mer" för är vi sugna på en till kommer jag garanterat försöka mig på en till med 
Gomorron.
Idag ska vi heja fram sambons lag som ska spela match
Undebart väder här med men tyvärr ingen promenad, det klarar jag nog inte
Ryggen känns som alla andra dagar.

Rosen: många kramar! Inte lätt nu
Vi va iväg på innebandymatch o tyvärr förlorade sambons lag så det är inte på topp här
Bara hoppas på att de lyckas hänga kvar i div 1. Men de har tyvärr förlorat för många matcher nu på raken och måste börja vinna. Vet hur mkt innebandyn betyder för honom och han har gjort riktig succé i olika lag som tränare genom åren så jag tycker så synd om honom. Och laget såklart.
Nu har vi iaf ätit tacos. Har märkt att det onda i rygge bytt sida nu. Innan gjorde det ont om jag tog höger fot, sen båda och nu mest i vänster. Ja har jag jäkla tur kanske det försvinner helt sen då eftersom det liksom vandrat
Jaj vi får se.
Imorgon skulle vi åkt t ikea men om jag är såhär så måste vi tyvärr skippa det. Så vi åker t Skövde ist och kollar på säng på babyproffsen. Dyrare, javisst antagligen men det är de enda vi verkligen behöver. Så vi får ta smällen och sen kan man ju sälja sängen.