Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Belavon: vad jag förstått så ska du abs inte börja med thét innan v35 just för att man kan få så starka sd så bra att du väntar

Bebis050810 skrev 2010-10-16 23:03:46 följande:
    Vi flyttade in i februari sen har vi renoverat hela våren och nu är det badrummet som helrenoveras! + ny spis, fläkt, kyl o frys, allt i svart!!
    Åh skönt, men då flyttade ni precis i samma veva som du plussade? Drömmer Skönt o ha flytten klar innan bebis kommer. Vi flyttade när Olivia va två månader och jag led av hjärtklappningar efter det antar att de va stress av flytt och allt för ekg visade inget.

Carolina: skönt att allt va bra. Då slipper du nog gå över tiden Glad
    Zazz82 skrev 2010-10-16 23:18:40 följande:
    Vart får man tag på ett sådant litet larm jag vill ha ett i vart fall.. men bara ett litet andningslarm precis som du beskriver
    www.andningslarm.se kan du få tag på ett sånt Glad
    Olivia 090610 ~ bf 101112
  • frukarlssonn

Ja här är ryggen skit som vanligt Tyckte det kändes liiite bättre igår, så dum som jag va så hoppades jag på en bättring så vi kunde åka t ikea. Men nej jag får bara inse att det inte kommer gå. Jag gråter fan ta mig alltså! Nu har jag ställt in mig på att sitta fånge i mitt eget hem med Olivia. Jag pallar inte gå ut själv, gör så JÄVLA ont att ta ett steg! Men det är endast på vänsterbenet, men det känns som jag får en meter lång nål i mig och det nålsticket gör att jag vill skrika! Åååh va jag HATAR detta!

Sorry för gallspya igen! Ska inte spy mer idag Flört

• frukarlssonn

Nä nu jävlar skiter jag i ryggen o jag SKA bara BITA IHOP och åka till ikea Tungan ute Jag skiter i om de gör ont, jag ska dit! Får ta en vila om det blir riktigti tufft. Har ju ingen värk som tur är och jag mår inte sämre om jag går, om jag sätter mig har ingen värk. Så jag ska bannemej stå ut Demon Tur jag har bm imorgon. Sen ska jag t sjukgymnasten igen för o få tens-apparaten så jag ska be henne känna på ryggen snabbt.

• frukarlssonn

Libragirl: vi hade hlr inga problem alls att få Olivia sova i egen säng när vi väl bestämde oss för att försöka få henne sova där. Gick väldigt smidigt, det trodde jag aldrig utan va beredd på att få springa upp och ner som en jojo. Ibörjan ville hon iofs över till oss runt tre tiden, men ganska snabbt sov hon där hela nätter. Jätteskönt! Skulle inte palla ha henne i vår sä'ng nu som hon sparkas o har sig.

• frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-10-17 09:12:08 följande:
    Min syster åkte runt på en sån där vagn där man lägger paketen. Finns ju lånerullstol också, Olivia kan ju sitta i ditt knä så får din sambo köra. Med lite vilja går det mesta. Hoppas ni får trevligt.
    Haha ja får ta rullstol om det krisar! Visste inte de hade såna där Glad

Japp och jag har en stark vilja {#emotions_dlg.djavulsk}
  • frukarlssonn

Nu är det väl mina gravidhormoner som spökar en del men jag har fanimej lust o radera vissa vänner från fb! Jag skriver att jag vill att bebis ska komma ut, va får jag höra? ATT JAG GNÄLLER!!!! DRA ÅT H-E DÅ! Ååh förlåt! Blir så förbannad! Sluta läs mina statusar eller radera mig säger jag! OBS syftar inte på ngn här i tråden som jag har där, jag lovar! {#emotions_dlg.flower}

• frukarlssonn
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-17 15:51:50 följande:
    Förstår dig!!
    Folk har så jävla mkt åsikter om allt!!
    Ja tyvärr!!
    Helen C skrev 2010-10-17 15:55:56 följande:
    Skriv de till dom. Ni som inte klarar av att läsa de jag skriver och måste påpeka saker hela tiden sluta läs... Jag e trött på vara gravid och de tror jag alla e mot slutet. Varför kan inte jag oxå få tycka de då...Skriv så=)
    Ja jag va väldigt nära på att skriva ngt jag ångrar, jag va så nära på att be dom dra åt helvete, seriöst! Jag skulle aldrig önska ngn gå över tiden och har FULL FÖRSTÅELSE för alla som gnäller! Även de som inte har ont!!! För det ÄR psykiskt påfrestnde att gå över tiden, eller gå tiden fullt ut om man mår dåligt eller har ont någonstas!

IDIOTER! Skrikandes

Tack nu fick jag spy lite galla igen
  • frukarlssonn

Och en av de somtycker jag gnäller, hon har haft sin man hemma hos sig HELA GRAVIDITETEN OCH DESSUTOM SJÄLV HAFT ONT I RYGGEN MED BÅDA BARNEN! oj sorry caps. Jag är ensam hela dagarna med en ettåring som inte kan gå än! Hennes son kunde gå vid det laget. Och ja, den andre ja, hon skrev att hon skojade, ok javisst jag tror väl på henne, men jag är inte upplagd för skämt längre. Men ja, henne kan jag väl förlåta såhär i efterhand Flört

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-10-17 16:12:17 följande:
    Chanelll- Bara skriva va du tycker. Jag hade inte varit tyst=)
    Belavon- Åååå va mysigt. Ta vara på varje sekund=)
    Ja jag kommer skriva ärliga o raka svar från och med nu! Ska iaf försöka! Jag är lite feg, och när jag blir ordentligt uppretad kan jag skriva saker som jag kanske ångrar det är jag rädd för haha. Får försöka va saklig. Men som tur är handlar det inte om alla på fb utan eg två personer. Ingen annan. Ja dom säger inget iaf och som sagt, de som tycker jag gnäller får ju gärna sluta läsa mina statusar eller radera mig.
  • frukarlssonn
    Belavon skrev 2010-10-17 16:13:15 följande:
    Chanell - massa kramar till dig. Andras åsikter är så jobbiga. Man vill ju bara kunna vara och skriva precis som man känner utan att andra ska tycka att det är så fel. Strunta i dem de är inte värda din energi. Själv tar jag regelbundet bort folk från fb som jag inte längre har något utbyte med.
    Tack {#emotions_dlg.flower}
    Helen C skrev 2010-10-17 16:14:12 följande:
    Jag blir trött på såna människor. Dom vet inte egebtligen hur jävla ont man har.. Dom ser inte hur mycke man lider... Det ända dom ser är de man skriver på fejjan, och varför måste folk kritsera de då för att man har ont??? gaahhhhh
    Ja verkligen, det märkliga är dessutom när personen själv haft ont och fått tätt. Typ alldeles nyligen! Men hon har antagligen inte haft så ont som mig, plus att hon hade mannen hemma så hon fick både hjälp och sällskap! Då blir det lite lättare att uthärda! Skulle jag tycka iaf.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2