Catt skrev 2010-07-21 08:52:42 följande:
Hej hej alla, längesen jag skrev (och läste), har läst ikapp lite nu men inte allt. Har varit iväg nästan tvåveckor och passade på att ta lite datorledigt samtidigt :). skönt ibland!
Idag ska jag till bm för första gången sen inskrivningen. Ska bli kul att lyssna på hjärtljuden för det bör man väl få göra denna gången?
Måste diskutera fogarna med bm också. Har så fruktansvärt ont. Antar att det är fogarna som spökar i alla fall. Kände inte alls av det på samma sätt med dottern. Lite lite i slutet om jag gick långt. nu har jag haft rejält ont i flera veckor redan och det blir bara värre =(. Jättejobbigt men det är väl bara att stå ut. En sak är då säker. Går detta bra så är det färdig gravidat för min del. Vill sambon ha en liten till så får det bli när karlar kan bli gravida ;).
Nu ska jag inte sitta här o klaga mer, få på lillan och mig ordentliga kläder och bege oss mot vårdcentralen istället :). Hoppas ni alla mår fint trots lite gravidkrämpor hit och dit.
Såg att du ska få en liten pojke nu, kommer inte ihåg om du berättat det innan men grattis i alla fall! Kul med en av varje.