BF November,2010 DEL 2
Jag har börjat känna lite i ryggen ikväll men det känns mer som att det e vanligt ryggont för det sitter så högt upp,,, typiskt..
Maddie: va skönt att allt va bra!!!
Barnen är mit liv: hur gammal är din dotter? Olivia hade en period och höll på så. Grät o så gick man fram så sov hon. När hon va ca ett år fick jag ta upp och gå runt med henne i några nätter en period för hon bara grät och grät. De va som att hon grät i sömnen för hon öppnade liksom aldrig ögonen men de va omöjligt att få henne somna om om jag inte tog upp henne och gick runt.
Barnen är mitt liv: Ja det är ju lite olika dedär hur barn beter sig på nätterna. Man får gå tillväga på olika sätt så de somnar om. Olivia sover väldigt bra nu kan man säga. Men ibland kan hon vakna mitt i natten o antingen skrika rätt ut o vilja komma över eller bara prata. Men oftast sover hon nu.
Vi har en carena doubleswing. Lite bred men helt underbar att köra.
I början kände både jag och sambon mkt dåligt samvete över att vi inte kunde ge 100 % uppmärksamhet tillOlivia. Först sa sambon att han kände så och vågade knappt hålla Freja när Olivia såg på men sa t honom att så kan han ju inte göra, hon måste ju förstå att pappa inte endast kan va med storasyster. men så började jag känna likadant, fick dåligt samvete när jag satt o ammade etc. men tack o lov har Olivia hittills tagit det jättebra att hon fått en lillasyster. Visar ingen svartsjuka alls än så länge
Håller med om att November är en sjukt trist månad. Vill bara det ska bli december så man kan julpynta ![]()
Appropå dinapp, i veckan tyckte jag o sambon att Olivia åt upp sin välling i raketfart! Tänkte sjutton va glupsk hon blitt helt plötsligt! Häromkvällen när jag skulle diska flaskan råkar jag upptäcka att nappen gått sånder så hålet va ganska stort! Inte konstigt hon slukat i sig vällingen så jäkla snabbt ![]()
Sunflower<. nej ingen magknip som tur va
Ja jag bara hörde hur hon svalde o tänkte jösses va hon slukar sådär plötsligt, ja där hade vi ju förklaringen
Freja tar napp ibland, ibland inte men jag erbjuder henne det ifall hon vill ha ![]()