BF November,2010 DEL 2
Ja va f-n är skillnaden om man är gift?Jag ska säga att jag helt glömt av att gå dit innan, är ju smidigt om man kan göra sånt innan med o hade tänkt göra det men glömde av och nu kom flytten precis här med.
Tack hon är söt
Ja va f-n är skillnaden om man är gift?

Glömde skriva Bebis vilken fin mage!!
Barnen: men fy låter inte kul med ljumsken! Det är jättejobbigt att va så beroende av en annan, min sambo fick ju köra mig överallt tillslut o hjälpa mig med mkt då jag hade stora problem med att gå tillslut! Nu mår ryggen bra igen och känner mig som om jag vore utsläppt ur ett fängelse!
Idag har vi vart en sväng på familjecentralen. Känner att Olivia behöver leka av sig och se lite andra barn. När vi kom hem blev det lite körigt. freja är mer krävande nu för varje dag som går. Vill stundvis INTE sova själv utan ska vara i famnen. Olivia har ju börjat gå nu, äntligen. Vilket då leder till detta klättrande! Nu idag tog hon sig upp i soffan i vårt datarum. Så nu står ens inte datorn säkert! Nu MÅSTE vi verkligen stänga till rummet när vi inte är där. Och Freja bara tokskrek så fort jag la ner henne. Som tur va kom sambon hem emellan här så han la Olivia och tog freja en stund så jag kunde ta en dusch. Sen åkte han på träning så jag fick tillslut hämta in selen för la jag ner henne så blev det vilda protester
Blir svårt och göra ngt utan den tror jag om hon blir som Olivia när hon va liten, skulle va fastklistrad på mig dygnet runt.
På torsdag ska jag nog gå på babycafét med Freja. Skulle va kul om man kunde träffa kanske ngn annan mamma som är mammaledig. Känner ju två st här nu men de börjar båda jobba i februari. Sen är det skönt att kunna ta med bara bebis dit, så slipper man hela tiden bevaka Olivia! Sambon är ju pappaledig varje torsdag så det skulle passa perfekt.
Rosen - Jag vill gärna ha dig *kunde ju misstolkas* hahaha
Chanelle - När du har varit typ magsjuk och bara
suttit på toa och gjort nr 2 i några dagar och rumpan
svider och är knallröd och öm haha..
Du vet när en bebis kan bli jätteröd där bak av diarre..
En babian är ju knallröd i röven fast det ser mer ut som att dom lider
av hemmoröjder hahaha
Tanikoooo vad kul och spännande!! Snart har du din bebis, vill oxå!!
Chanelle - Rebecca är likadan, vägrar sova middagsvila efter dagis
och håller sig uppe och gapar och tjurar, ger henne mat
men hon vill inte alls sova sen när det börjar bli sovdags då somnar
hon utan problem men vaknar under nätterna fortfarande och bara
skriker kort sen somnar om.. Så gjorde hon inte förut ju :(

Förresten så träffade jag två st från bb idag på fam.centralen! Det va ett par där som fick barn lite för tidigt, i v33. Så deras dotter låg på neo och vi pratades vid varje dag vid middag, lunch osv. Och de bor bara en mil ca från oss så dom tillhör ju samma bvc och va där för att mäta lillan! Så roligt de va o träffa dom igen för jag har undrat hur det gått för dom. De hade ju tur att hon växte o åt och mådde så bra trots att hon va prematur så de blev utskrivna samma dag som oss.