BF November,2010 DEL 2
Williams Mamma- förstår dig helt full!! min karl jobbar oxå mkt och när han väl är ledig tycker jag att han ska ägna den tiden åt barnen i första hand och åt mig/familjen. Hade han haft ett "normalt" jobb mån-fre 7-16 och lediga helger och semester i 5 veckor hade det varit en annan sak tycker jag, då hade han haft tid till egna intressen såsom köra motorcykel, åka o titta på maskiner osv.... men nu är han bonde och jobbar jämt! då får han faktiskt vara med oss när han väl är ledig en dag.Hade blivit asarg om han valt att hellre gå ut med polarna än vara med mig!
Kul för er som flyttar snart, det är så kul med nytt hus/lägenhet och man kan renovera som man själv vill! men jobbigt när man är gravid och dessutom har barn sen innan, det är ju mkt jobb med flytt o renovering och det blir mkt stök. Jag är så glad att vi fick flytta in i februari, vi hann flytta in och renovera färdigt innan bebis kommer. Nu har vi badrummet framför oss, som ska göras nu i höst! ska ha kakel o klinkers, byta allt där inne.
Frågan är bara vilken färg vi ska ha på kakel......?? Blir iaf grått på golvet och vitt på väggarna, men sen vill jag ha nån annan liten accentfärg typ i duschen, bakom toan, men vilken?? turkos kanske.....
sen vet jag inte om vi ska ha jättestora plattor på väggarna eller små små (inte mosaik då) men små... svårt! förslag?
Ang. namn: mina barn heter :
Evelina Madeleine Madicken
Alicia Fideli Madeleine
Madeleine efter mig
Blir det en tjej till så blir det nog Ottilia (om jag får som jag vill) hihi
Ottilia Madeleine och så ett namn till, som går i stil med Madicken o Fideli, har bara inte hittat nåt kul än...
en son: Carl Isac Ossian. Carl efter min bortgångna pappa. (Jag vill helst Ossian i förnamn men det vill inte sambon, han säger att det inte är svenskt nog).