Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer, har varit lite inaktiv den sista tiden men extremt trött hela tiden och mår pyton, hade ju hoppats att det skulle lugna ner sig nu.

Fattar inte hur jag ska orka jobba kommande helg (36 timmar på 3 dagar), kommer vara däckad flera dagar efter.

• NoahLeah

Lite deppigt idag också. Kollade efter mammakläder igår (mest byxor) men det enda som passade var mjukisbuxor. Väger ju redan 96 kg och tydligen tror inte klädföretagen att kraftiga människro skaffar barn.
    Vet inte vad jag ska göra, hålla mig inne tills bebben är född??

• NoahLeah
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-09 10:13:24 följande:
    Har du kollat på H&M ? Har inte dom rätt stora mamma kläder?Har för mig de, när jag va o kollade.
    Var på HM men en ganska liten sådan här i Märsta, kanske mer utbud inne i stan.
  • NoahLeah

Problemet är ju att jag har en sån tjockmage så jag ser gravid ut utanatt vara det, känns pinsamt att se sån ut o sen bara vara i vecka 12.
    Allt är väl allmänt bajs just nu.

• NoahLeah

Tack för peppningen tjejer.
    Blir klänningar o leggings i sommar..o har ett jobb där det är ok att jobba i lite snyggare mjukisbyxor.

• NoahLeah

Rosen: Skönt att allt gick bra.

Det lär nog dröja innan jag känner sprattel, har för mkt som dämpar *s*

• NoahLeah

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE
    Bisquit: Tror flicka
    Rosen: tror flicka
    Catt: tror Pojke
    Maddie72 tror flicka
    Hedi: Dr. sa förmodligen POJK, även det jag trodde.
    Min Lukas: Tror Pojke
    Taniko: Tror Pojke

• NoahLeah

Fina magar ni har
    Jag kommer nog inte lägga ut ngn förens i slutet, ser ju gravid ut redan innan jag blev det. *s*

• NoahLeah

Hej hopp...har ledig dag med familjen idag men imorgon kör jobbhelgen igång.

Annars mår jag ganska ok, tröttheten har släptt lite grann, illamåendet hålls i schack md hjälp av Lergigan och foglossningen är inte alltför hemsk.

Synd att vi alla bor så utspritt i landet, hade varit trevligt att ses på playdates med barnen.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2