-
Nu väger han 13,5 kg.Rosen skrev 2010-05-26 10:43:35 följande:ja jag hade nog satsat på ståbräda hur mycket väger noah? för ibland kunde jag sätta storebror i vagnen oxå för han vägde bara 10 kg ca. -
Jag kommer nog inte handla något särskilt, har ju mängder med kläder redan och de minsta funkar ju lika bra till tjej som kille.-
-
Välkommen alla nya och grattis.
Imorse var sambon och jag på samtalsterapi (har gått ett tag ) och det verkar gå åt rätt håll...sakta, sakta.
Ibland blir jag lite orolig att vi började med detta försent men vi måste ju i alla fall försöka.
Fortfarande hemma och rejält förkyld men på måndag blir det jobb igen, jobbar bara 3 dagar nästa vecka så det är nemas problemas.
Känner inte ett dugg av bebisen tror jag..ibland "rör" det sig i nedre delen av magen men tror nog mer på gaser el inbillning. Har ju extremt mycket fett i vägen så lär inte känna på länge.
Mitt RUL är den 21 juni och jag är sjukt nervöst då jag är orolig för att det inte är som det ska, tycker inte magen ändrar sig ngt heller. Hade ett Ma för ett par år sedan o fick veta det i vecka 11...det hänger kvar.
-
Tack.Vi 2 blir 3 skrev 2010-05-27 16:38:56 följande:Vad roligt att höra, folk som kämpar och går vidare och framför alltid jobbar sig vidare tillsammans. Jag tycker de är fantastiskt oavsett bakomliggande orsaker! Grattis =) Du ska se att RUL kommer gå hur fint som helst :D
Ja, om det nu skulle sluta i separation fats vi älskar varann så kan vi i alla fall utan att ljuga säga till barn och familj att vi verkligen försökt och kämpat.
-
Härligt!Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-27 14:27:50 följande:Nu är vi hemma från RUL Allt såg helt perfekt ut, och det va en vilding i magen på mig :) Blev flyttad till 1:a November.
-
Jag hoppas detsamma!PennyJenny skrev 2010-05-27 18:50:24 följande:Hoppas ni lyckas och finner tillbaka till varandra fullt ut igen :) Är också nervig inför RUL. Förstår att du är nervös med tanke på ditt MA. Själv har man ju också ett ganska tungt bagage så det är givet att man inte tar nåt så självklart längre. Men vi håller tummarna för varandra!! :)
Det känns skönt att ha er tjejer här som kan skriva av sig till och dela både glada och tråkiga saker med.
-
Hej hopp
Idag är Noah lite bättre så det blir en liten utflykt till naturhistoriska museet och bl a dinosaurieutställningen...ska bli kul
-
Kosta är en mysig liten håla känt för glasbruket..varit på fest där. *s*Helen C skrev 2010-05-31 11:28:09 följande:ååååå så härligt... Jag hoppas verkligen ni kommer få en underbar semester. Och jag tror nog bebisen kommer säga hej några ggr när du e där nere.... Vi ska åka till Kosta nu, så kanske inte e hemma innan du åker, Ha de så himla trevligt nu och sola lite för mig med.... -
Nu är stödbälte beställt.
Får så ont i ljumskarna när jag går så jag nästan tjuter..ska testa bälte ett tag och se om det hjälper. Ska ju heldagar på Skansen mm med jobbet så måste ju kunna gå utan problem.
Nån som har fler bra tips? -
Gulare rehab...kostade lika mycket som om jag skulle köpa av sjukgymnasten.Loppan11 skrev 2010-05-31 14:37:18 följande:Var har du beställt ditt stödbälte?