• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Tacos är väl en bra fredags middag =)

• Yoshii
    MammaDeborah skrev 2010-10-01 14:18:58 följande:
    Det åt vi i lördags.... och i förrgår åt vi chili con carne med nachos så det känns lite som en upprepning...
    Ja det blir lätt så.... Åh jag har själv noll koll på vad vi ska äta i kväll, Tacos börjar bli lite tjatigt kan jag tycka.
    Men barnen bara älskar det!
  • Yoshii
    Bisquit skrev 2010-10-01 15:47:34 följande:
    Ja visst är tråden underbar!!

Nu har jag fikat och pratat och fikat och pratat och fikat typ hela dagen.
    Men nu, nu nu nu, är det äntligen dax för hemgång.

Ha det så bra i kvälloch i helgen tjejer så loggar jag nog in på måndag igen. För nu har vi ÄNTLIGEN dator hemma!

kram
    Trevlig helg bisquit!! Solig
  • Yoshii
    Kinne79 skrev 2010-10-01 17:02:52 följande:
    Har också en massa vattninga flytningar, verkar vara vanligt.

Här hemma finns det fleeceoveraller i alla storlekar från 50-80, har ärvt dom så det spelar ingen roll om de kommer användas eller inte.

Igår fick en kompis barn som vägde 4700g, hoppas verkligen inte jag får en så stor bebis.

Var på föräldraträff idag och bm berättade att hon varit på förlossningen igår och då hade det varit en mamma som fått en pojke fast hon enligt ul skulle fått en tjej. Tycker detta börjar verka lite väl vanligt nu och jag är totalt inställd på att det kan komma ut vad som helst.

Ikväll blir det pizza och sen kommer det ett gäng kompisar över på pokerkväll.

Bisquit- Skönt att jobba sista dagen. Jag har 4 veckor kvar på jobbet.

MammaDeborah & Williams mamma- Skönt att era undersökningar gick bra idag.
    Ååh på vårat Ul sa dom att det troligtvis blir en flicka (vi har 2st pojkar sedan innan)
    Men jag vågar inte tro fullt på att det är en tös där inne...
     Är rädd att bli besviken och DET vill man ju absolut inte bli när man får barn.... Eller hur!?!
  • Yoshii
    Kinne79 skrev 2010-10-01 17:21:33 följande:
    Ja, jag har en kompis som fick barn för 3 veckor sedan som de sagt att hon skulle få en tjej ut kom en kille. Kicki här i tråden har två kompisar som samma sak hänt för och nu denna som min bm berätta om.

Till mig har dom också sagt tjej (två olika tillfällen) men börjar bli mer och mer osäker när man hör såna här historier.
    Ja Usch, har själv hört sånna historier.

Men får man höra att man väntar en liten pojke eller flicka så är man ju inställd på det & börjar ju redan då att bilda en relation till det flickebarn/gossebarn när dom är i magen!

Då lär man ju böi besviken om man skulle få något annat.... Usch hemska tanke!! Rynkar på näsan
  • Yoshii

Man kan ju inte med säkerhet veta hur man ska reagera i ett sånt skede.
    Men min rädsla är att jag ska bli besviken! För skulle jag bli besviken är jag rädd att man blir sur & arg på sig själv för det... aja det är en gravids hjärnspöken tror jag ;)

Men en pojke i rosa är väl sött som socker!? hehe Solig

• Yoshii
    kicki08 skrev 2010-10-05 08:54:17 följande:
    Visst är det jobbigt med den där hickan!! hihi
    Jag kan tycka att det är rätt jobbigt att det hicjas när kjag ska äta =P

Känns lite mysko att äta hoppandes på en stol! haha
  • Yoshii
    Love3 skrev 2010-10-05 08:57:11 följande:
    Jag kan tycka att det är rätt jobbigt att det hicjas när kjag ska äta =P

Känns lite mysko att äta hoppandes på en stol! haha
    hickas ska det stå.Jag  har nog inte vaknat än..... ;)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2