BF November,2010 DEL 2
Ja det e spännande=) Vi trode pojke men e en tös=)
Ja det e spännande=) Vi trode pojke men e en tös=)
Hittade en tråd. Kolla så får ni säga va ni tycker.. Håller ni med henne eller inte...
www.familjeliv.se/Forum-2-13/m52930798.html
Jag håller inte heller med. Man e ju två om att göra barn då vill man ju se första ögonblicket när barnet kommer ut. Första känslan att få hålla om sitt barn likaså för pappan..... Vi bär ju ändå på deras barn och dom har ju inte känt de här med sparkar och allting som vi e med om...Så för mig ska pappan vara med....Få se sitt barn komma ut...
De där små buffandet e så mysigt. Känner av de nu bara jag sitter här. Kände imorse utanpå, men sen la hon av....
Hon har blivit mer aktiv för varje dag tycker jag... Sån härlig känsla.....
Chanelll- Två vecor tidigare med, kanske blir samma sak med denna. Min syster födde 3 veckor för tdigt med båda och dom sa att du e en kvinna som föder för tididigt
Ang järntabletter så har jag de hemma för jag såg små prickar ibland, men har inte tagit dom än... Brukar få ta i mitten av grav egebtligen så tänkte börja då....Så har ätit när jag väntat båda pojkarna... Men inte roligt när man ska göra NR 2....
Stänger ner för ikväll....Sov gott tjejer
Jag blir anfådd så himla fort. Jag kan inte stå och prata en lång stund förens pulsen ökar och måste sätta mig ner, så det e lite jobbigt....
chanelll- Grattis Olivia på 1-års dagen.... På tisdag fyller min grabb 3 år
och jag vet inte vart tiden har tagit vägen.
Härligt att du känner av trollet nu
Jag känner av varje dag i stort sett, men igår va hon riktigt lugn och sånt gör mig lite orolig därmed sovit riktigt dåligt inatt, men imorse gav hon sig till känna igen, och sambon kände dom första små buffarna och han tyckte de va sååå mysigt, likaså jag...
Rensat pojkarnas garderober och de va ju riktigt jobbigt. Va tvungen och hämta en stol för blir anfådd så lätt och det e riktigt jobbigt.
... Men fick en del urrensat, iaf från stora killen.. Måste ta tag i min oxå, men de kan jag ta sen haha....
Imorgon kommer grabbarna och lördag blir de Ölands djurpark