Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Är det någon mer här som har problem med klåda under fötterna?

• NoahLeah
    Helen C skrev 2010-08-06 20:23:04 följande:
    Hade för mig att snurrar den så r det en pojke, men men=) hehe

Klåda under fötterna har jag aldrig haft, kan man ha de hehe

Idag kom mina pojkar. Fullt ös med en gång...

Det e mer liv i tösen idag..... skönt hehe
    Ja, det kliar så jag håller på att bli galen. Ska läman ngt blodprov på onsdag (gallsyra) men tänkte om ngn här visste vad det kunde bero på?
  • NoahLeah

God morgon.

Ok, då är det därför jag ska lämna blodprover på onsdag , för att kolla levern.
    Inatt trodde jag att jag hade blivit magsjuk, vaknade och hann precis på toa (magen) o mådde illa en timme efter men sen släppte det. Åt ju ganska mkt snacks o så igårkväll, kanske redan börjar bli trångt i magen?!

Idag ska vi åka o kika på barnvagn...lite velig dock eftersom jag inte vet hur man gör om man köpt på avbetalning ocg ngt skulle gå snett?

• NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-07 18:23:16 följande:
    Trulsa: vi har också diskuterta jul lite, tro det eller ej fast sommaren inte är helt slut Men eftersom mina föräldrar ska sälja sitt radhus och flytta till lgh kommer det va vi som har mest plats och ha julen hemma kanske. Men vi får se hur orken är när man fått tvåan.

Idag dog en tjej jag känner Ja jag har berättat om henne innan att hon hade cancer. Det va ingen nära vän till mig alls men hade henne på fb och har träffat henne några ggr genom min bästa kompis som däremot stod henne väldigt nära. Men hon har lidit länge så det va en befrielse kan man säga. Men åååh det är så sorgligt Gråter 32 år gammal liksom.
    Känns alltid sorgligt och fel när unga människor dör.

Idag har vi varit och klämt o kännt på vagnar o det lutar åt en Brio Happy Duo..vill ha en rymligare liggdel denna gång.
    Ngn som haft/har den vagnen här?
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-07 20:16:11 följande:
    Jo så är det ju

Hur ser den vagnen ut? Har ej haft den men är nyfiken
    Typ denna fast röd.

• NoahLeah
    NoahLeah skrev 2010-08-07 20:24:53 följande:
    Typ denna fast röd.

Lite grövre hjul på den vi kollade på.
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-07 20:40:55 följande:
    Åh okej, den är fin
    Ja...sugna på den. Känns inte som vi hittar ngt av intresse på Blocket tyvärr.
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-07 20:51:46 följande:
    Vi hittade hlr inte det vi ville ha på blocket tyvärr.
    Många vagnar är ganska dyra fast de är ett par år gamla, kan jag lika gärna köpa en ny o sen sälja.
  • NoahLeah

En tanke jag haft är syskonvagn men kanske onödigt när Noah hinner bli över 2 ½ innan bebben kommer.

• NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-08-07 21:11:55 följande:
    Jag köpte ingen syskonvagn när liten föddes, E var då 2 år och 7 månader, jag tyckte inte att det behövdes, hon som inte i vagn längre då, utan jag köpte en ståbräda som funkade bra. Men nu när bebis kommer i november har vi ju köpt en syskonvagn, A kommer vara drygt 2 år och 5 mån då och jag känner att jag inte vill gå på stan själv med bebis i en vagn och så två barn springandes åt olika håll!! så det blir nog det smidigaste och bästa. sen kommer det ju vara vinter o snö nu denna ggn, A föddes ju i maj så då gick det ju bra med ståbräda, men i snön kan man ju inte ha den.
    Så såhär tänkte jag
    Jag får hoppas att det inte blir lika mycket snö denna vinter o att vi klarar oss utan. Noah går ju hellre än åker vagn , det enda är om man ska åka o handla ensam...då får det bli hans vagn o sele till bebbe.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2