BF November,2010 DEL 2
Vecka 26 idag.
Ledig 2 dagar till sen är det dags att börja jobba igen, startar med att jobba 9-21.30 och sen 7-14 dagen efter, lär bli segt.
Vecka 26 idag.
Ledig 2 dagar till sen är det dags att börja jobba igen, startar med att jobba 9-21.30 och sen 7-14 dagen efter, lär bli segt.
Noah har också börjat prata mycket om monster, spöken mm men än så länge verkar det vara lugnt nattetid i alla fall.
Idag är det hans första fskdag o sambons jobb...så jag är helt ensam hemma (börjar jobba på osndag) och ska väl föröska få lite gjort...svårt då det är så skönt att bara ligga i soffan och njuta av ensamheten.
Man är ju väldigt tacksam att man får möjligheten att vara hemma med sina barn men tycker man kunde få lite mer ersättning, känns som man knappt har råd.
sambon o jag pratade inte med varandra på hela dagen igår.... och idag e han jättesur med, säger ingenting, bara kommer o går..... jag försökte prata med honom nu på morgonen, men han säger bara att det inte går att prata med mig, jag är så tjafsig hela tiden säger han. Sen gick han ut! och lämnar mig kvar med allt som vanligt.Pratatde med facket nu o jag får tydligen 10 % av den lönen som faller bort vid mammaledigheten de 90 första dagarna (i en klumpsumma när barnet fötts). Är ett tacksamt tillägg i kassan.