Annizsj skrev 2010-08-08 22:25:38 följande:
Rosen- ngek kolik. Men de har velat äta varannan timme o sovit dåligt tills typ nu( Viggo är 15 mån) men milo sover oftast bra nu. Lite lättare art förklara för en 3-åring att man sover om nätterna, han älskar verkligen att sova ! Sivdags nu! natti
min minsta åt en gång i timmen när han var liten men kan inte minnas att han åt så ofta på nätterna i alla fall. men det e så jobbigt att inte få någon sömn så jag förstår att du e orolig.
Marinero skrev 2010-08-08 22:28:07 följande:
Aha är han? Fler som är till åren då

Sambon har ingen kontakt med sin biologiska pappa men tror han är i samma ålder som hans mamma.
Rosen skrev 2010-08-08 22:23:31 följande:
ska du ha olivia hemma tills den lille ska börja förskola/dagmamma eller hur hade du tänkt dig?
jag tror att första tiden blir nog alltid lite kämpigt oavsett ålder på barnen sen hittar man en rutin som funkar.
min äldsta kommer ju gå i skolan om dagarna o min minsta kommer gå som 15timmars barn på dagis så jag kommer ha en hel del tid med den lille o det känns ganska bra o tryggt. men klart jag oroar mig för första tiden då man inte vet vad man kommer få för en liten bebis.
Ja Olivia ska va hemma till nästa höst va de tänkt. Ja just första tiden ska va kaotisk så det försäöker jag va inställd på, ja de värsta liksom

Sen ska sambon jobba halvtid första månaden ist för att ta ut två hela lediga veckor, så drar man ut på det lite

jaja, det ska nog gå bra

ja han börjar bli gammal nu, man ser hur han börjar åldras mer o mer.... lite skrämmande faktiskt. men han e väldigt vital o frisk fortfarande. men som sagt, gammal.
min man vill ju vara hemma egentligen det sista halvåret med bebisen, men jag har inte haft nån semester på 2 somrar så jag sa till honom att nästa sommar vill jag faktiskt vara hemma. han har ju trots allt varit hemma sen april i år så han har haft mycket semester/sjukskrivning detta året o dessutom har han haft en kanonfin sommar. så jag ser jättemycket framemot att gå hemma nästa sommar.
jag har erbjudit honom att han kan ju jobbba kanske 3dagar i veckan i stället för 5 så kan jag jobba 1 eller 2 dagar i veckan. men vi får se hur vi gör. jag e dock inte så sugen på det just nu i alla fall