Bebis050810 skrev 2010-08-13 09:40:25 följande:
Ja det är så sant så!! lever man i en relation utan barn är allt mkt lättare, då är det bara att sticka, ingen annan att ta hänsyn till...... barnen osv
Sen tror jag att hans tjurighet beror mkt på att jag inte vågar ha sex just nu, jag vill inte ha det i och med att läkaren sa att vi inte skulle ha det "inom det närmaste". var 3 veckor sen vi var där inne på förl. nu. Jag vill vänta till efter vecka 30 innan jag provar samlag igen, är så rädd att bebis ska komma tidigare!!
men han sägar att det INTE beror på det. men det tror jag inte på!
Hur har han varit mot barnen de här dagarna? För det är ju dom du verkligen ska ta hänsyn till. Dom måste ju märka att ni inte pratar med varandra. Kan du inte sova hos någon i helgen så han får en chans att sakna dig och tänka igenom sitt beteende.
Vem vill ha sex med någon som beter sig som han gör? Även om du har en annan anledning till att du inte vill ha sex, så hade du ju förmodligen ändå inte varit sugen och han går och tjurar hela dagarna.
Personligen tycker jag det är självklart att du inte vill ha sex om läkaren sagt så, du skulle ju aldrig förlåta dig själv om det satte igång en förlossning, stå på dig angående det och låt dig inte övertalas.
Jag mår toppen i min graviditet, men ändå vill jag inte ha sex så ofta, pga oro.