BF November,2010 DEL 2
jag har hört att det inte gör ont med att det känns jätteobehagligt.
sen e jag nervös för missfall efteråt.
men jag ska aktivera mig massor i dag så jag slipper tänka på det
hej tjejer o tack för allas lycka till idag.
det gick bra o jag överlevde
fast det var ganska obehagligt. de körde ju in nålen snett nedanför naveln o sen när han skulle igenom hinnan där inne så gick det inte riktigt för den var tydligen extra seg. så han fick prova 3 ggr innan han lyckades o det kändes jätteobehagligt där nere i sidan.
men skönt att det äntligen e över.
jag fick inte se så mycket, bara en bröstkorg, hjärtat och en fot. inte ens ansiktet.... men men.
jag är i vecka 15+4 idag så egentligen hade jag tid för RUL nästa måndag men det blir inget förräns proverna visar sig vara bra, så om 2 veckor ska jag på RUL sa han.
jag har vilat sen jag kom hem o var uppe o åt lite nu. har även fått nackspärr så jag kan knappt röra huvudet
men jag e bara så glad att provet är över nu o väntar spänt på svaren o könet
vågar knappt röra mig eller göra några snabba rörelser, kanske lite överdrivet men jag vill inte riskera nåt.
ska nog lägga mig o vila snart igen.
hoppas allt e bra med er andra!!
jag märkte det o börja misstänka det eftersom jag tog provet igår o idag har trosorna blivit blöta hela tiden. ganska obehagligt.
sen googla jag lite på internet o det e tydligen rätt vanligt att läcka, men att det ska upphöra efter någon dag.
men man blir ju lite orolig.
det e som vattniga flytningar fast ännu vattnigare
tack så mycket alla. ja hoppas det slutar sippra snart.
jag känner ingen skillnad i hy o hår nu under graviditeten jämfört med innan. men det har jag inte gjort de andra graviditeterna heller.
jag har fått jättemycket acne efter förlossningarna, så mycket att jag varit tvungen att ta medicin mot det. hoppas jag slipper det denna gången. för det var skitjobbigt att ha en nyfödd bebis samtidigt som huden sprack o det rann ut var. usch va äckligt det lät