BF November,2010 DEL 2
Marinero skrev 2010-05-11 21:10:39 följande:
Vi har kollat in en vinröd Volvo v70, kombi Vi har en volvo nu och vill gärna ha det i framtiden med. Ja större bröst är ju inte fel Kag inbillar mig att de blivit fylligare nu sedan jag slutade amma. De va ju som thépåsar så fort jag sinade Med Olivia växte de inte ett dyft förrän jag började amma. Herregud de såg ut som värsta sillisarna Men läskigt va de för de va alldeles stenhårda och rödflammiga de två första dygnen. Kompisen sa bara, shit vilka pattar haha jag har ganska små annars Appropå kompis, så är ju min bästa kompis nygravid. Det är jättekul, trodde aldrig vi skulle va gravida samtidigt så det är så kul att prata lite krämpor ihop De har ju velat lite fram och tillbaka och min komis har eg aldrig velat ha barn men börjat fundera lite sista året sen jag fick. Nu slarvade hon en gång för hon hann inte fixa nya piller och på den vägen va detmina bröst är inte så stora, typ B-kupor men som tur e så har dom alltid sett likadana ut o har inte ändrat storlek när jag blivit gravid osv, bara blivit jättestora när amningen precis satte igång ( som dom blir på alla). men jag funderar ändå på att operera dom större sen.
jag ska i alla fota brösten när amningen kommer igång o ha som minne sen när man sitter där med sina små bröst
va roligt att din kompis oxå är gravid! min bästa kompis är oxå gravid o jag ligger 2 veckor framför henne. känns jätteroligt faktiskt. synd hon inte bor i samma stad som mig bara.