Inlägg från: sebbe123 |Visa alla inlägg
  • sebbe123

BF November,2010 DEL 2

Helen C skrev 2010-06-07 20:36:44 följande:
    Hej tjejer....
    Varit på RUL idag och blev flyttad 3 dagar framåt så BF 6:e Nov och med 95% så väntar vi en FLICKA E så glad.....
    Allting såg så himla bra ut och han förklarade så himla bra allting.....
    Hon låg på knäna och i slutet visade hon hela rumpan och därmed såg man vilket kön de va, så coolt....
    E så glad så de sprattlar i hela kroppen....
    grattis till tjejen =)
  • sebbe123

Chanelll: Välkommen hem

Idag är jag säker på att jag kände bebis i magen, var på grillning med barna och skolan och då kände jag två små buffar långt ner i magen, var så mysigt Glad nu vill jag bara känna mer och mer Glad

• sebbe123

Ja detta med förlossningen har jag också börjat tänka på nu, min sambo jobbar i norge ca 18mil bort på veckorna så jag vet inte alls hur det ska gå om värkarna sätter igång då.                                                                                                                                                             Sen så har jag drygt 8mil till förlossningen, svärmor ställer väl upp med barnpassningen men ja vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit, ska jag köra själv kanske?                                    Funkar nog inte då mina förlossningar alltid har börjat med värkar varannan minut och ingen förvarning heller, kan nog bli svårt å köra bil då Obestämd
    Och den förra kom ju tre vecdkor för tidigt så lite svårt att planera.
    Jag tror att det tar nog 2,5tim för sambon att komma hem, men törs jag  vänta på honom eller ska jag försöka möta upp honom på fl så tar det nog drygt 3tim för honom och hinna dit.
    Förra förlossningen tog totalt 5tim från det att vattnet gick och han var ute, så det kan bli lite tajt om tiden kanske.

• sebbe123

Usch idag känner jag mig inget vidare, hög feber och värsta huvudvärkenGråter, men har känt av bebis lite och det är ju positivt Glad
    Nu önskar ja bara att man kunnde må lite bättre.

Tycker annars att tiden går otroligt sakta nu, bara längter till rul den 2/7.

• sebbe123

Kanske skulle börja med dom där järntabletterna snart då jag gärna skulle bli lite "hårdare" i magen, har vart jättelös nu ca 4 veckor och det brukar jag vanligtvis aldrig va.
    Bm sa till mig att jag skulle börja i v,20 med dom, men några veckor tidigare kan väl inte göra någon skillnad.

• sebbe123

Vi har inte börjat prata om några namn än men jag gillar Selma, Mira eller Julie om det blir en tjej och Leo om det blir en pojk.

• sebbe123

Ja här skrivs det mycket ser jag, hinner nog inte läsa igenom allt.

Har vart sjuk hela veckan och haft fullt upp hela helgen.
    I morgon kommer mamma, lillebror och brorsdottern på besök och ska stanna hela veckan, ska bli roligt, vi träffas inte så ofta då vi bor en bit ifrån varann.
    Och på midsommar kommer bästakompisen och hennes dotter, från Norge och dom stannar nog ett tag.
    Så det blir fullthus.

Nu har foglossningen slagit till också, trodde jag skulle klara mig några veckor till men tyvärr inte.Rynkar på näsan
    Hade det förra grav. också och det sägs ju att det brukar bli värre för varje gång.

Kände bebis sparkar utanpå magen förut, så mysigt Skrattande

• sebbe123

Nu har jag inte varit inne här på en vecka och det skrivs massor ser jag.
    Hoppas ni alla har det bra i värmen.

Handlade det första plagget till bebisen idag, tycker det har varit svårt att veta när man kan börja shoppa.
    Sparkat hela dagen har det gjort också så härligt Skrattande

Har tyvärr fått ont i fogarna nu också, mindre kul.
    Städade lite igår och försökte flytta på en stor och tung matta och måste ha vridigt mig lite konstigt eller nått, för fy va ont jag fick i fogarna och mycket värre idag också, harr försökt att bara ta det lungt idag men det är inte lätt när gubben jobbar i norge och jag har barna själv och sen har jag en vänninas tjej här i veckan med.
    Men men det är bara att bita ihop.

• sebbe123

Åååå nu börjar nervositeten närma sig rul imorgon kl 10.30, ska bli så spännande och som man har längtat, fick ju dessutom inte tid fölrräns i v19 så det har vart jobbigt å vänta.
    Är väl inte så orolig att bebis inte lever, då den har gjort sig hörd flera gånger om dan den senaste veckan, men nervös över att nått kan vara fel.
    Nej bara och hoppas på det bästa och försöka sova lite nu, om det går Drömmer

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2