BF November,2010 DEL 2
Trulsa79: Är lite osäker på vilken dag jag är i nu, men ganska lika ligger vi nog.
jo vi tänkte fråga om könet också, lite spännande, har två pojkar sen tidigare och dom vill hemskt gärna ha en lillasyster, vi får se 
Trulsa79: Är lite osäker på vilken dag jag är i nu, men ganska lika ligger vi nog.
jo vi tänkte fråga om könet också, lite spännande, har två pojkar sen tidigare och dom vill hemskt gärna ha en lillasyster, vi får se 
Nu har jag vart på rul, så härligt att se. Bm trodde nog att det var en liten kille där inne så nu blir det triss i prinsar
Blev dock flyttad till den 3 dec men bebis kommer nog när den känner för det ändå.
Hedi: Skönt att du fått komma hem och att allt verkar bra.
Dom andra två pojkarna är ganska stora nu ( 11 och 7) så det ska bli spännande med en liten igen 
Ja nu var det allt ett tag sen jag var inne, tyckerr jag haft fullt upp i flera veckor nu, hinner nästan aldrig sitta vid datorn.
Haft släkt och vänner här på besök lite till och från ett tag nu.
Solen skiner och gubben har semester så försöker hinna med mycket nu.
Planerar en liten semester tripp till stockholm nu i veckan, så barnen får gå på gröna lund, själv får jag nog titta på vågar mig nog inte på att åka nått .
Får såna konstiga nervryckningar i magen ibland undara vad det kan va?
Eller som en muskelkramp som går över på en gång skulle man kunna säga, gör inte ont men känns bara obehagligt, konstigt iallafall 
Williams mamma- Tycker också att det låter som nattskräck.
Usch idag är et en sån dag då jag verkligen har ont i fogarna, är nog för att jag gick lite för mycket igår.
Skönt att gubben kommer hem imorgon, lite lättare när man är två om hem och barn.
Har varit riktigt mycket tjafs med stora sonen idag också, han har tjatat på att få åka med en kompis och hans pappa till jämtland över helgen på nån jakt och fiske mässa, och varken jag eller gubben tycker att det är en särskilt bra ide då vi tycker att det är lite för långt bort, så nu har han gått och surat hela kvällen, märks att han närmar sig tonåren.
ååhh dags att bänka sig framför kanal5 och "livet på bb"
Åh så fina magar ni har tjejer, min är inte så rund och fin, är lite platt framme vid naveln ser lite konstigt ut, har inte sett ut så dom andra två gångerna, men bara bebis mår bra så =)
Nu hatar jag verkligen denna hemska foglossningen, har så ont mest hela tiden och det känns så långt kvar när man vet att man ska gå och ha ont.
Det har verkligen blivit mycke värre nu bara på ett par veckor, försöker så gott jag kan att hinna med allt med städning och barn här hemma men det är inte lätt, och gubben är ju borta på veckorna så då är jag ju själv, går lite lättare på helgerna iaf.
Jag är 27 år och sambon blir 28 i september.
Vet ni att för 2 år sedan vid den här tidpunkten befann jag mig på förlossningen. Jag hade då haft värkar i nästan 2 dygn och väntade på att bli undersökt för att se om jag öppnat mig något mera. Om jag hade gjort det så skulle jag få fortsätta min förlossning men om det inte hänt något skulle dom stoppa värkarbetet och jag skulle få vila några timmar. Nu visade det sig att jag hade öppnat mig mer så det var bara att kämpa vidare :) vid 03:51 080805 tittade dottern ut :) så imorgon blir det kalas för våran 2-åring :)
Jag hoppas att denna förlossning går fortare, andra brukar oftast göra det men jag hör säkert till dom som får kämpa lika länge.. men hoppas kan man iaf göra :)
Nu ska jag ta och bege mig mot sängen.
Popcornplaya: stort grattis, så vackert med bröllop
bebis: vilken fin mage.
ligger mest på soffan idag, hade städdag här hemma igår och det får man lida för idag känner jag =(