BF November,2010 DEL 2
Fin Labansäng. Hade oxå det spjälskyddet t tjejerna men nu när jag tog fram det fick jag slänga det - tvättade det efter förra barnet haft det o det hade visst krymp o korvat sig. Måste köpa nytt spjälskydd nu!
Fin Labansäng. Hade oxå det spjälskyddet t tjejerna men nu när jag tog fram det fick jag slänga det - tvättade det efter förra barnet haft det o det hade visst krymp o korvat sig. Måste köpa nytt spjälskydd nu!
min verkar trycka mer neråt bakåt idag, känns som jag måste göra nr 2 hela tiden men inget kommer...
Vattnet gick i morse då jag vaknade o ska in på kontroll nu!! Senast imorg e bebis här, sätter igång efter ett dygn om det ej kommit igång!!
Mita75: åååå bebis på g! Precis så började d för mig förra månd. morgon, med att vattnet gick! Kan inte fatta att för bara en vecka va bebis på insidan o nu har man njutit av henne i 6 dar redan! Stoooort lycka till!!!!!
Ang blåsljud kan jag säga att de flesta bebisar har blåsljud om man skulle lyssna på de direkt efter förlossning för i magen har de en fosterförbindelse vid hjärtat, ett kärl (ductus) som sluts efter födsel, så gör man läk.us för tidigt kan det hända att det hörs o sen är borta dagen efter!
Helen: har det precis som du m brösten, sår o såååå ont när hon suger tag rejält innan det runnit till, men jag var lite beredd på att anv amn.napp då jag gjort det m de större barnen oxå. gjorde dock misstaget att försöka de första dagarn utan nappen o då blev d sår.... smörjer m bepanthen men e purelan bättre tro??? kan man köpa den i hälsokosten? för apoteket har den väl inte?
med andra tjejen där jag körde amningnapp fr början fick jag heller aldrig sår o smärta.
mitt avslag avtog efter knappt en vecka men har nu en vecka senare ökat igen, o BM sa att det kunde minska o öka om vart annat de närmsta 6-8v efter förlossn