Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Frogster skrev 2010-05-04 17:00:57 följande:
    Alltså bara för att förtydliga... Det finns inte en chans i världen att jag väljer bort mitt barn! Jag är redan galet förälskad i min lilla <3 Livet utan pappan kommer att bli tufft vare sig jag har min groda eller ej just för att jag varit delvis beroende av honom ekonomiskt. Men har jag grodan så har jag i alla fall något som är värt mödan!
    Va bra då behöver du inte tveka över den biten!!
    ♥ Olivia 090610 & Bf nov ♥
  • frukarlssonn
    MissCh skrev 2010-05-04 17:08:25 följande:
    Grattis, vad härligt!
    Tack
  • frukarlssonn

Maddie: grattis till dig med! Men ad jobbigt med strulet! jag kan lova att jag hade vart nära lipen av besvikelse med om det hänt mig! Man är ju så spänd och förväntasfull och så får man ngt sådant i ansiktet Men va skönt att det ordnade sig tillslut

• frukarlssonn
    Maddie72 skrev 2010-05-04 19:20:48 följande:
    JO det var en pärs. Är glad att vi fick vara kvar och fick en kik idag i allafall. Men visst är det härligt att se de små. Eller hur?
    Det är helt underbart! Man bli så lycklig så man svävar på moln
  • frukarlssonn
    kicki08 skrev 2010-05-04 20:06:49 följande:
    Chanell och Maddie: Gud va härligt Det känns verkligen som att man svävar på moln när man sett sin lilla bebis Själv har jag inte sett bebis på ett par veckor och nu börjar man längta igen OCh så måste jag vänta ända till 31 maj. Sitter fortfarande i Örebro. Själv på hotellrummet. Fick se sambon och Theo på webcam för nån timma sen och började lipa. Känslig är man....
    Klart man är känslig. Man längtar ju ihjäl sig Gud så jag kommer längta när jag ska jobba!!!
  • frukarlssonn

Men Kicki, försök samtidigt njuta av att du får SOVA! Det är du allt värd

• frukarlssonn

Ååh jag vill oxå gå på bröllop

• frukarlssonn

Gomorron. Idag tog Olivia sovmorgon till sju. Hon vaknar sex i vanliga fall. Synd då att jag vaknar halv sex och inte kan sova {#lang_emotions_yell} Vanligtvis är jag helt DÖD kl sex varje morgon när dottern vaknar.

• frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-05 09:42:04 följande:
    God morgon... Kul för er som ska på bröllop, vill med gå hehe.... Drömde inatt att min bebis sparkade sen kom lillkillen in och väckte mig, kanske sparkade på riktigt=) Jag känner mig totalt ogravid, mår som vanligt nu.... vill känna sparkar
    Jag mår helt vanligt jag med. Känner nada i magen förutom att det stramar.
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-05-05 10:40:40 följande:
    Även om man sett bebisen på UL och allting ser bra så vill man ändå känna någonting.... bara något litet=)
    Ja det vill man. Det är ju så MYSIGT
    Bisquit skrev 2010-05-05 10:53:44 följande:
    Jag vill oxå känna sparkar. Är i en sån här mellanvecka nu. Känns verkligen. Blä rent ut sagt, haha. Men men, inte så långt kvar till mitt rul, den 27/5.
    Ja det är så trist!! Jag har inte rutin ul förrän i början på juni, nån gång efter vår semester. Ska ringa o boka tid i v15, det är om två veckor
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2