BF November,2010 DEL 2
Helen C: Trist att han ska krångla!
Nä nu blir det sängen och en bok här
Natti
Helen C: Trist att han ska krångla!
Nä nu blir det sängen och en bok här
Natti
Jag har fått lite chockerande men GODA nyheter! En av mina bästa vänner är gravid! Det va inte planerat utan de tabbade sig en gång då hon inte hunnit hämta ut nya minipiller. Hon visste att risken/chansen fanns till graviditet så hon testade sig idag m digitalt och det visade GRAVID! Hon visste igår först inte varken ut el in men idag sa hon att de ska behålla och hennes sambo blev överlycklig
Så nu är jag glad i dubbel bemärkelse
V14 idag! 
Helen C: förstår till fullo att du oroat dig o sprungti på toa stup i kvarten. Men det är vanligt m blödningar men även fast man vet de blir man såååå nevös
Men att det är brunt nu är ett GOTT tecken för det betyder att blodet är gammalt! Det ska gå bra de här
Frogster: du behöver eg inte köpa så mkt i början utan ta det när bebben kommit. Det är lätt att köpa onödiga saker man inte kommer använda. Känn efter ist. Affärerna är öppna varje dag (nästan) som tur är
Blöjor, kläder och salva kommer du långt med
Och barnvagn då. Har du ngn som kan bidra med sådant? Det är så guld värt att få ärva sådant! Vi kände ingen så vi fick köpa allt stort sett! Så nu kommer vi bara köpa kläder och blir det en tjej till kommer jag inte köpa ngt för jag har kläder så jag drunknar i dem!
sådant, då menar jag barnsaker
Såg att jag upprepat mig, såg ju lite fånigt ut ![]()
Ja ang spjälsäng så kan jag säga att jag i efterhand hade klarat mig utan i ett halvår. Tanken va fr början att hon SKA sova i egen säng, men i praktiken va det svårt för jag ammade nätterna långa i sju månader och hon ville bara inte sova i sin säng och jag orkade inte lyfta upp henne varje/varannan timma. Så det är svårt att veta i förväg tycker jag om säng är aktuellt första månaderna eller inte
Men väljer du att hoppa över sängen i början kan du ju alltid få tag på en säng snabbt om du känner att du inte kan/vill samsova
Just nu funderar på om vi ska köpa en spjälis till el köpa en vanlig 90-säng till Olivia. Men det får vi se sen när bf närmar sig. För funkar det så vill jag att lill*n ska sova i egen säng fr dag 1.
Vi måste skaffa en combi! Blir trångt m två bilstolar i den vi har nu och vagn m.m.
Hedi: ja hon är inte ett år än nä
Det funkar så bra att ha henne i rummet men när vi flyttar så ska vi försöka fixa ett rum åt henne.