Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Chanelll- Va bra att de inte luktade gammal gubbe men kul att huset passar er... spännande ju
  • Helen C

Japp PennyJenny har blivit inlagd och de ser inte bra ut alls tydligen, meer vet jag inte tyvär....

• Helen C

Dom förbereder sig för de värsta...

Ger många styrkekramar till dig PennyJenny och resten av familjen, kan inte förstå va det e ni går igenom just nuHjärta

• Helen C
    Marinero skrev 2010-06-22 21:15:26 följande:
    Hur fick du reda på detta? Har du henne på fb??
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf 101112 ♥
    Japp jag har henne där...
  • Helen C

Hej tjejer...
    Man ska ju inte klaga på värmen, men idag gör jag de. Det e jobbigt, fätterna svullnar, jag orkar knappt gå, måste sätta mig någonstans, kan inte ens handla förens jag måste sätta mig, idag va en perch hua mig.... Fläktar ju knappt hellrer...

• Helen C

Jag uppdaterar er lite vad PennyJenny skriver på Facebook.... detta skrev hon:

Kan inte sova trots sömntablett. Nyss fått ny kur antibiotika intravenöst igen. De frågade igår om jag kastar in handduken eller orkar kämpa. Svarade att det är inte ens ett val, klart jag kämpar in i det sista! Är öppen 2 Cm och buktande hinnblåsa. Dåliga odds alltså... Tack för allt stöd det värmer. Just känns allt mörkt och det är mkt tårar.

• Helen C

åååå så skönt de va att äntligen få sitta ner. Känns som jag rört på mig hela dagen och haft lite småvärk på magen. magen e väl inte van att jag rör på mig så mkt haha....

Härligt att solen skiner, men dock för varmt för gravida kvinnor haha

• Helen C

lider så med PennyJenny... Jag hoppas med att detta går vägen....

Grattis till lyckade RUL.....

Haft min syster med familj ikväll. Grillat och haft de mysigt. Mina pojkar har jag hämtat idag och kusinera sover över i 2 nätter, så det e livat, men underbart härligt....

Tösen har varit lugn idag, men får hoppas hos gör sig till känn....

Imorgon midsommar och de ska vi fira med syster och ett par kompisar till dom som vi känner lite så med, men kommer bli lugnt och skönt...

Sambon ska jobba midsommardagen från 13-02 inte så kul, men va gör man

• Helen C
    chanelll- vill du skicka den länken för barnvagnarna har inga lagt in den länken än
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2