Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Skönt för er som varit på UL och att de såg bra ut=)

Vi har två tjejnamn och ett killnamn. Kille= Algot Tjej= Alice eller Alva

• Helen C
    Hedi- Ja Alice har vi fastnat för. Vi ska ju få en tjej med så vi får se. Kanske inte e Alice till slut utan något helt annat namn=)
  • Helen C

Hej tjejer....
    Inte haft datorn på på hela dagen.... Idag har vi haft kalas för Albin, en väldigt stolt killen....
    Den bästa presenten va nog sparkcykeln som han fick.... Men han e väldigt nöjd med de han fick och nu e han 3 år.. Fattar inte vart tiden har gått. Måste de gå så snabbt....????

Tösen har varit lugn, men e nog för jag knappt suttit still på hela dagen, men känner av henne nu när jag äntligen fått sitta ner....

Om vi ska ha hus så blir de nog tegel... Är lättskött, me visst e trähus fina med.....

Nu blir de soffläge och lite fotboll

• Helen C
    kicki08- Du är verkligen inte en kass mamma. Barn är jobbiga.. Jag har två barn hemma som e riktigt jobbiga, men jag får ju avlastning varannan vecka oxå... Men det e jobbigt när sambon jobbar och man har barnen och man får ta allting utan hjälp, det e inte kul....
    Mina pojkar blir väldigt rastlösa och måste hända saker hela tiden, och det måste dom lära sig att man kan inte göra saker jämnt jämnt jämnt.....

Har varit och kollat in en lägenhet som en kompis ska flytta till. 3.e våningen, bara de va jobbigt och sen inga möbler inne, och jag kan inte stå allt för länge så fick sätta mig på huk titt som tätt, riktigt jobbigt, sen anfådd, hua mig. Hur ska detta sluta
  • Helen C
    kicki08 skrev 2010-06-17 12:26:51 följande:
    Helen C: Skönt å höra fler i samma sits. Nä det är ju så, det kan inte hända grejjer jämt jämt jämt.
    Och ja han är ju hos sin pappa varannan vecka. Men när han är här är jag oftast helt själv med honom. Pga sambon pysslar med annat.
    Och just nu är en riktigt utmattande period känner jag. Jag önskar jag mådde bättre i graviditeten. Förra gången var jag så pigg. Nu är jag jättetrött bara.
    Ja det blir ju extra jobbigt när man e trött och kanske irriterad och det e då dom gärna håller på och bråkar. Känns som dom känner på sig att man e trött och på dåligt humör. Men vi får bita ihop. Nu e sommaren här snart och då blir de sommaraktiviteter, lite iaf....  Har han tv-spel och så????  menar då kan han spela på de
  • Helen C

Alla barn e trotsiga och väldigt jobbiga och för jävliga helt enkelt.... Dom har sina perioder för att testa våra gränser.. Till slut geer man upp och gråter i ett hörn. Jag har gråtit  inför min stora pojk för att han ska se att det faktiskt e jobbigt för mamma när dom håller på.. Då blir han ledsen och säger han ska lyssna på mig. Idag har han varit en ängel....

Imorgon åker dom till sin pappa och de känns jobbigt när man bråkat med dom, men hoppas jag får en lika mysig dag imorgon som vi haft idag innan dom åker....

• Helen C

God morgon tjejer....
    Redan fredag och pojkarna ska till sin pappa vid 4 idag.... Ska bli lite skönt att få vila upp sig till torsdag då jag hämtar dom en dag tidigare än vanligt. Sen är de midsommar..... Tiden går fort....

Idag sparkade tösen rätt högt upp som man inte e svan vid, så hon låg väl på annat vis idag. Men nu känner jag av henne långt ner igen=) Bra dom har mycke utrymme nu, för snart finns de inte så mycke plats....

När fixerade sig era barn?????
    Mina fixerade sig båda i vecka 32....

• Helen C
    Rosen- Jätte fn magbild...

Min tösabit ligger nog på tvären nu för nu sparkar hon mig på höger sida ungefär i naveln höjd....
  • Helen C
    Hedi skrev 2010-06-18 12:01:07 följande:
    Samma här fast pa vänster sida
    mysigt. Hon har sparkat mig långt ner längs magen innan.

När lillkillen la handen på magen förut så vart de full fart i magen
  • Helen C
    Rosen skrev 2010-06-18 12:02:28 följande:
    tack så mycket
    va mysigt med bebissparkar! jag vill meeeee
    Man tycker du borde känna snart ju. Vilken vecka är du i nu?? 22????
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2