BF November,2010 DEL 2
Skönt för er som varit på UL och att de såg bra ut=)
Vi har två tjejnamn och ett killnamn. Kille= Algot Tjej= Alice eller Alva
Skönt för er som varit på UL och att de såg bra ut=)
Vi har två tjejnamn och ett killnamn. Kille= Algot Tjej= Alice eller Alva
Hej tjejer....
Inte haft datorn på på hela dagen.... Idag har vi haft kalas för Albin, en väldigt stolt killen....
Den bästa presenten va nog sparkcykeln som han fick.... Men han e väldigt nöjd med de han fick och nu e han 3 år.. Fattar inte vart tiden har gått. Måste de gå så snabbt....????
Tösen har varit lugn, men e nog för jag knappt suttit still på hela dagen, men känner av henne nu när jag äntligen fått sitta ner....
Om vi ska ha hus så blir de nog tegel... Är lättskött, me visst e trähus fina med.....
Nu blir de soffläge och lite fotboll
Alla barn e trotsiga och väldigt jobbiga och för jävliga helt enkelt.... Dom har sina perioder för att testa våra gränser.. Till slut geer man upp och gråter i ett hörn. Jag har gråtit inför min stora pojk för att han ska se att det faktiskt e jobbigt för mamma när dom håller på.. Då blir han ledsen och säger han ska lyssna på mig. Idag har han varit en ängel....
Imorgon åker dom till sin pappa och de känns jobbigt när man bråkat med dom, men hoppas jag får en lika mysig dag imorgon som vi haft idag innan dom åker....
God morgon tjejer....
Redan fredag och pojkarna ska till sin pappa vid 4 idag.... Ska bli lite skönt att få vila upp sig till torsdag då jag hämtar dom en dag tidigare än vanligt. Sen är de midsommar..... Tiden går fort....
Idag sparkade tösen rätt högt upp som man inte e svan vid, så hon låg väl på annat vis idag. Men nu känner jag av henne långt ner igen=) Bra dom har mycke utrymme nu, för snart finns de inte så mycke plats....
När fixerade sig era barn?????
Mina fixerade sig båda i vecka 32....