BF November,2010 DEL 2
fan vilken tråkig kväll jag har....jag e rastlös....
vi e vana vid att alltid umgås med någon men ikväll e vi själva. mannen o minsta sonen e o handlar mcdonalds o jag o äldsta sonen sitter o kollar lite på youtube.
bebis : fy va trisst, jag förstår att du e arg!!
helen: vilken fiiiiiin mage
har den inte sjunkit lite?
förresten jag kom på en sak. nu börjar ju förlossningen sakta men säkert närma sig. ni som har män som dricker ganska ofta, hur ska ni göra i slutet? ska ni förbjuda honom att dricka i fall det skulle sätta igång eller hur löser ni det?
min man dricker öl väldigt ofta o det stör inte mig men det kan ju vara ett hinder om det skulle sätta igång
så jag funderar på att säga till honom att han inte kan dricka alls från vecka 37 fall i fall det skulle sätta igång. men samtidigt känns det lite taskigt att förbjuda honom.....
haha då behöver ni inte tänka på det ju, va skönt
jag vet inte alls hur jag ska göra för jag störs ju inte alls av att han dricker sina öl men enda problemet är ju att han inte kan köra bil när han druckit ju
bebis: min man dricker oxå mest öl på sommaren när alla grannarna e ute o man grillar o så. men så fort han har någon att dricka öl med så tvekar han inte. men jag tror det löser sig ändå, han får ta det lite lugnt med ölen i oktober månad i alla fall.
finns det inte babytäcken på ikea eller jysk? vi har fortfarande kvar från pojkarna så jag tänkte inte köpa nåt.
e ni väldigt känsliga för parfymerat tvättmedel o sköljmedel o så till bebisen?
jag har faktiskt tvättat allt i vårt tvättmedel o sköljmedel så det luktar ju mycket parfym o det kanske inte e så bra? jag har i o för sig gjort så till pojkarna med o dom har inte varit känsliga men man vet ju aldrig vad man får för en liten krabat.
ja just det, tyskland ja
vilken tur att han går efter GI just nu så han inte dricker i vilket fall som ![]()