BF November,2010 DEL 2
Vart ska du? Jag gör mitt på Karolinska i Stockholm.
o sen 2007 har dom börjat med att man får även se bebisen i 3d/4d o får bilder med sig hem på det ul i vecka 33.
usch idag e en sån dag då jag känner mig irriterad.... men jag vet inte riktigt varför...... jobbigt när man känner så, det tar så mycket energi. hoppas det känns bättre när jag varit hos bm. ska vara där kl 11.
jag var hos bm idag o allt såg bra ut. jag frågade om hon kunde känna om han fixerat sig o det gjorde hon men huvudet var rörligt o fortfarande högt uppe så han har inte fixerat sig. men hon bad mig känna med mina egna händer o jag kände huvudet, så jäkla häftigt. o sen sa hon hur det ska kännas hur det känns när det e fixerat så nu kan jag kanske känna efter själv om nån vecka o se fall det har sjunkit
hon sa oxå att man kan känna att det e en något större bebis än genomsnittet men inte mycket.
hehe jag skulle lätt kunna bli hemmafru. har alltid nåt att pyssla med här hemma tycker jag så jag har svårt att tror att jag skulle kunna bli uttråkad.
en jag känner e mammaledig nu o har varit något år o hon har suttit inne mestadels av tiden o inte hittat på nåt alls. hon tycker själv att hon haft en tråkig mammaledighet o jag hade aldrig klarat av att leva så. hon umgås inte heller med någon så hon har varit helt själv hela sin mammaledighet.
jag är själv väldigt social av mig o klarar knappt av en dag utan att ha folk omkring mig. jag vet inte vad jag gör om jag blir isolerad när jag går hemma. det får bara inte hända! men jag tror det e rätt så lugnt ändå, jag e alltid ute o ränner o umgås med folk så jag HOPPAS inte det blir nåt problem. sen finns det 3 andra mammor här på gården som oxå ska ha bebisar samtidigt som mig.