Annizsj skrev 2010-09-15 12:11:29 följande:
Åh va fint! Vill också ha en vagga denna gång. Vart köpte ni eran? Vill hitta en beg! Vagga tar inte lika mkt plats och så fort Viggo kan ligga i vanlig säng kan lill" ta över spjälsängen. Känner inte för att köpa en till spjälsäng!
Ang hans mammighet! Det är ju förmodligen för att han anar att det är ngt lurt med mamma just nu. När jag väntade Viggo kunde jag knappt gå en meter utan att Milo höll i mig. Var vi ute höll i mig hela tiden. Det var skitjobbigt runt ut sagt. Sedan när vi kom hem med Viggo sade han bara dumma och var arg arg! Det tog lite tid för honom att vänja sig vid sin nya "konkurrent". Så jag tror att det är en reaktion som gör denna mammighet. Sen när bebisen kommer är det mkt möjligt att han blir antimamma ett tag och då får du typ inte göra ngt. Vad föredrar man?
Dags att ge sig ut på dagens skolprojekt. Vi ska ut till en mosse o leka å ha oss (haha). Regnat från och till hela fm, så det blir regnkläder å hela köret!
Ha en fin em alla!
Vaggan byggde en granne till min mormor och morfar åt oss när vi väntade Philip. Den är riktigt rejäl och Philip låg där i flera månader innan vi bytte till spjälsäng.
Jo det är väll så att han känner på sig att det är nått med sin mamma. Sen har det även blitt så mer och mer sedan mannen fick ett jobb igen efter att ha varit hemma och arbetslös i 1 år. Från att vara van vid att ha båda föräldrarna hemma så är det bara jag som är hemma och gör allt på dagarna.
Har lagt honom för att sova middag nu men han bara ligger och pratar.... Igår ville han inte sova alls utan det var samma visa då också. Jag som älskar när han sover middag och man får lite lugn och ro en stund.