Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-30 21:14:11 följande:
    Ja nu börja det igen :/ Blääääää!
    Men han måste ju lära sig eller hur?
    ♥ (¯`°•.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.•°´¯) ♥
    japp det e lika bra att lära han nu... Min 3- åring somnar i sin säng, men kommer in på natten. Ibalnd flyttar jag tillbaka honom beroendes på va kl e, och när jag gör de så blir han ledsen...
    Men gör du de senare så kommer de bli samma visa igen, bara ta djupa andetag, för de kommer behövas
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-30 21:19:08 följande:
    Jo tack ja känner det. Frustrationen byggs bara upp.. =/
    Har varit mycke tårar hos mig när jag gjorde samma sak... Men de gäller e att vara stark.. Man har ju gett upp några ggr kan jag säga
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-30 21:25:54 följande:
    Jag känner att vi måste få det att funka igen, när det funkat så bra innan. Jag vill inte ligga med 2 barn i min säng sen.
    Nä man vill ju gärna kunna få sova själv oxå....

Skulle lyfta datorn från soffan till knät och stramde till ordentligt på ett ställa. Antingen om hon gjorde något eller va de va. Obehagligt
  • Helen C

Trulsa- Föräldrargruppen här i Kalmar börjar inte förens i Aug, men tyvär ska inte vi gå för de passar inte med tiderna och jag vill inte gå själv heller...

Hoppas att övningarna hjälper

• Helen C

God förmiddag!!
    Här har lillkillen feber och vattenkoppor, mindre kul i denna värme, men skönt när det e klart sen...
    Nu ska vi plocka och dona här hemma

• Helen C

Tycker så synd om lillkillen. Hela ansiktet e full med prickar och hög feber...

Har iaf rensat mitt ena förråd, och de va ju en hel del som man slängde, att man samlar på sig så mkt skit egebtligen...

• Helen C
    Kicki- Jag klarar inte av denna värme heller...Man får gå ut i omgångar och när jag väl e ute så söker jag mig efter skuggan. Jag älskar oxå värmen och flyttar mig inte från solen i första taget egentligen. Nu har jag bränt mig så vågar inte sola för mycke heller och magen solar jag inte...

Nu har ju lillkillen vattkoppor så blir ingen badstrand för oss...

Pojkarna skulle till sin pappa idag egetligen. Men han ska till Manntorp imorgon och sova över, inte mig emot att få ha barnen över helgen, så på måndag ska dom dit....
  • Helen C

Chanelll- Jag har med börjat packa... Har rensat i förrådet vi har uppe i lägenheten sen har vi ju i källaren oxå, men e inte så mkt där.... Nu har jag rensat min garderob, blev 6 påsar att slänga och lagt undan kläder jag ändå inte kan ha nu.... Nu har man typ i garderoben, linnen kjolar, tights

Man samlar verkligen på sig en hel del skit...

Albin har så ont av sina vattkoppor, mest dom sitter i nedre delen av regionen, lider så med han och i denna värme....

• Helen C
    Marinero skrev 2010-07-02 19:19:52 följande:
    Ja hur gick det? Fick ni lägenheten? Ni va väl o kollade på en femma?

Vi rensade oxå kläder och tillsammans blev det tre svarta säckar Ja som sagt, man samlar på sig sååå mycket! Men mkt för att jag har massa toppar i strl S och XS som jag inte kan ha och fick köpa massa nytt efter förlossningen.

Stackars Albin Hoppas det blir bättre snart!
    Nä vi fick inte den vi fick en annan (4:a) men vi är väldigt glada över de och de va i de området vi främst ville bo i oxå....
    Jag hade oxå mycke S och XS, men man gråter när man slänger ner de=)
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2