BF November,2010 DEL 2
jag har med fejan
jag har med fejan
De har krånglat lite med bilderna för vissa, men vet inte varför...
Hej tjejer...
Ja gud va varmt det e. 31 grader e de här...
Lillkillen kommer vid 5 och då ska vi grilla hos min syster. Stora killen kommer på måndag kväll då han sover hos farmor och farfar över helgen....
E helt slut i kroppen pga värmen, men man ska egebtligen inte klaga, men va gör man..
Gud vilken härlig bild, så mysigt......
Vecka 24 idag och tycker det e lite jobbigt faktiskt, jag brukar inte klaga, men nä detta e inge rolig graviditet trots jag mår bra, det ända som e jobbigt att bäckenet som gör sig hörd nu, mest på kvällen....
Tjejen gör sig hörd hela tiden och inte en lugn stund alls känns de som...
taniko- Min 3-åring går bara med kalsonger i stort sett nu, jag frågar han rätt ofta om han e kissnödig och ibland tar jag med honom på toan för att han ska kissa. Bajsa gör han inte på toan utan då säger han till om blöja, ibland händer de olyckor. Det e nog rätt bra att din son går utan blöja och får springa fritt, fråga honom va 10.e min ungefär, säger han nej länge så tar du med honom efter en stund....
Kicki- Vilket svin och de va tur att han fick en utskällning av den tjejen han kysst iaf. Så ruttet av han, blir så förbannad....
Åååå e så trött på denna värme, vill ha regn så man kan andas lite och få lite svalare.. De gör ingen nytta att balkongen eller fönstrerna e öppna, fläktar sjutton ingenting....
Har iaf tagit första doppet idag, så skönt... Har plockat och donat hemma nu, rensat en en del, så skönt. Fått min soffa och bokhylla såld iaf då vi beställt en ny....
Annizsj- Min lillkille använder bara napp när han sover, och vill han ha den om dagarna så säger jag nej och de lyssnar han på. Men jag vill inte börja med allting på en gång.. Nu tar jag tag i de här med att han ska vara blöjfri och sen tar jga nappen....
Men tror han blir blöjfri iaf innan liten kommer....
taniko-Ta en sak i taget, annars blir de jobbigt för honom, det e så jag gör....
Kicki- Jag tycker du ska köra på majsvällingen några dagar så får du se hur de blir....Inte säkert han e så hungrig i denna värme och de bästa e vätska just nu.Man vet ju själv att man inte orkar äta i denna värme...
Tror jag börjar få ischias i ena höften. Hade de med lillkillen och fy fan säger jag bara, de gör så förbannat ont sånt där, just nu e de lindrig, men jobbigt när jag ska upp från soffan och gå någonstans, ååååå inte så skönt, så väntar på att de blir värre....
Tycker min ligger högt nu för det e svårt att andas ibland....Jo jag går en hel del nu tycker jag...