Helen C skrev 2010-09-12 10:25:02 följande:
ang vikten så orkar jag inte bry mig så värst mkt nu. Jag har gått upp 13 kg och för mig är de lagom. Jag kan gå upp 7-9 kg till, men jag tar tag i de efteråt.. Jag äter när jag e hungrig och nu äter jag mer än va jag gjort innan... Äter som en häst....Under graviditeten ska man gå upp=)
Har en bebis med hicka nu. Kan ibland tycka det e jobbigt=)
Drömde inatt att jag va hos bm, men att jag hade en manlig.... Jag kom dit i bara t-shirt och inga trosor, sen började han mäta magen, men han kände inte hur den låg. Sen började han kyssa mig. som tur va vaknade jag. Vilka jäkla drömmar då... Hua mig
Känner faktiskt likadant

Jag hade mer panik förra gången. Men nu har jag gett upp och äter när jag behöver. Det spelar ändå ingen roll känner jag. Förra gången åt jag så jäkla superduper bra. Inge onyttigt och bara massa bra mat och mycket frukt. Ändå gick jag upp 13-14 kg.
Denna gången skiter jag i det. Jag kan ju knappast svälta mig själv bara för å inte gå upp i vikt. Det får bli som det blir. Huvudsaken är väl att jag inte vräker i mig massa onödigt. och det gör jag ju inte så.
Här har öroninflamationen tagit om på lilla pojken våran. Är inne på 4:e dagen med kåvepenin men inatt hade han 39.5 graders feber och nu precis efter sovning 38.5 och skrek av smärta

Så vi ska till familjeläkarjouren här 16.20. Får se om vi får någon annan penicillin.